Ennenvanhaan ilmoitettiin aina tvn ohjelmisto-oppaissa jos ohjelma oli uusinta. Enää ei kai kehdata kertoa sitä, koska nyt ohjelmat ovat melkein kaikki uusintoja ja uusintojen uusintoja. Ne täyttävätkin nyt suurimman osan ohjelmistosta. Onhan siitä se hyöty että haitallinen istuminen tv:n edessä vähenee. Sanotaan liian istumisen lyhentävän jopa elinaikaa.
Ei myöskään harmita jos jäi ohjelma katsomatta, niin tuleehan se pari kolme kertaa uusintana aika piankin.
Minä haluaisin että Tv-oppaassa ilmoitettaisi ohjelman valmistusvuosi jos ohjelma on uusinta.
Nyt tulee välillä ihmeteltyä, että onpa tuo julkkis säilynyt nuorekkaana. Tosiasiassa ohjelman teosta on voinut kulua jo parikymmentä vuotta.
Siis vielä kerran ohjelman valmistusvuosi esiin.
uusintojen uusinnat
6
<50
Vastaukset
Hapertuva muisti on siitä hyvä että vasta jossakin kohtaa tulee se ikään dejavu- ilmiö; olen nähnyt tuon ennenkin.
Vielä kun vähän aikaa, jos saa olla nimenhuudossa mukana, kaikki ohjelmat ovat raikkaita ja tuoreita.- jakolasku
Eipä telkkari enää paljon kiinnosta. Aiemmin katseltiin maksukanavia mutta ei enää. Paketeissa on paljon aivan huutaa kanavia mitkä ei kiinnosta. Tulee siis maksettua turhasta.
Dejavu ilmiöt on vähentyneet, niitä kokemuksia oli nuorempana usein, nyt harvoin. - jakolasku
Siis huuhaa kanavia.
- kauko_säädin
Tuolla sivulla kun klikkaat ohjelmaa näet vuoden,ym. tiedot
http://www.telkku.com/- kat-leija
Kiitos, pitääkin laittaa kirjanmerkkeihin ja tutustua sivuun.
Kiitos minultakin. Laitoin muistiin.
Katleijan muistan aina siinä tallettamastani mainiosta kuulinkistä. Ostan aina ajoissa syksyllä kyllä keltaisen Almanakankin.
Kuu oli täysi joku aamu sitten klo 5.20. Tais olla toissa aamuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772