hyvin toimii !!

vulvaa

Joo elikkä itsellä on Volvo 340 CL Redline -88. On toiminut moitteetta, ei ole hävittänyt nesteitä eikä myöskään öljyä.Halpa pitää ja ajaa kun ei syö pensiiniäkään palion mitään pieni muotoinen nykiminen kuulemma kuuluu moottorin luonteeseen.
Eipä siinä nyt kun kahden vuoden seisonnan jälkeen olisin vulvan katsastanu mutta eipä se lähde käyntiin sytyttimen pyöriän ostin uuden ja virran jakajan kannen ei vieläkään lähde käyntiin sitten rupesin kattomaan tulpan päästä kipinää. Ei tullut kipinää eipä siinä kun toisesta vulvasta puolaa kokeilemaan ja tooisia tulpan johtoja ei ole kipinää vieläkään näkynyt sulakkeet on ehjät. Ei kukaan sattumalta tietäs vikaa ???
Ps joku valitteli että ei ole tyhjä käyntiä nii vejäppä vähän imua pääle :D
Hox eri tulppia kokeiltu :/

3

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einoillasaisienääajella

Lykkää nyt kiireenvilkkaa paaliin se miljöönpilaaja ja ilmansaastuttaja !

• Museooooooon

Eiköhän se parissa vuodessa tule kuntoon. Sitten se autoilu edullista onkin, kun saat sen museorekisterriin.

• audivsvolovo

Mulla oli vm-88 audi 100 ja oli paljon paremmassa (täydellisessä) kunnossa kun nykyinen s80. Olis pitäny pitää se..shit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe