Ilmeisimmin Tissu AKA Kylmis on ainut kirjoittaja.
Bentsojen vaikutuksista aivotoimintaan voisi kirjoittaa tutkimuksen , mutta vaikutuksen havainnollistaa vilkaisu sekakäyttäjän mietteisiin ja kirjoituksiin tällä palstalla. Kyseessä olevat sosiaalituilla eläjät eivät enää pääse mihinkään töihin ja syy on:
Tyhmyys ,joka ajoi tuhoamaan pillereillä ja viinalla syntyään alhaisen älykkyystason.
Kyseenalaiset henkilöt ovat olleet älykkäitä vain itsensä ja äitinsä mielestä.
Nämä superlahjakkaat yksilöt asuvat slummissa ja lievittävät ahdistustaan rauhoittavien ja alkoholin avulla ja kirjoittelemalla ja videoimalla omaa potilaskertomustaan.
Oikea paikka ja se järjestyy lähitulevaisuudessa tällaisille itsemurhalla lähimmäisiään ja muita alueen asukkaita uhkailevia, joutuvat suljetulle, jossa eivät voi vahingoittaa enempää itseään ja elämäänsä netissä riekkumalla ja päihteiden väärinkäytöllä.Siläli hyvä , että väärinkäyttäjät ja narkomaanit(lääkeriippuvaiset ) jäävät edes tätä kautta haaviin.
Ikävämpää olisi antaa heidän tuhota sisuskaluja ja kärsiä kamala loppu.
Palstan ainoat kirjoittajat
9
<50
Vastaukset
- Marketinkassa
Ota lisää bentsoja niin rauhoitut vai söit tietenkin kaikki heti niin ja joit rahasikin ja kuukausi pitäis vielä pärjätä...
- freeway
Kyllä tissu,kylmiksenkin on sopeuduttava palstan todelliseen aiheeseen joka on paskantaminen ja kaikki muu jännä yleensäkin ulostamisesta tai ripulista, kumpikaan noista ei ole koskaan vaivautunut jakamaan tietoa peräaukon toiminnasta joka on palstan todellinen aihe.
- kersantti_kullinkarva
Hehh, onhan täällä meitä muitakin kullinjaperseentonkijaholisteja...
Uskokaa pois - alikessu_
Jos miettii palstan historiaa niin ehdottomasti ykkösiä on tissu, kylmis, vaahtis, saunis ja oliko niitä muita? Raitis oli luotsina ihan paras ja reilu jätkä.
Olet täti ulkona kuin valkoapila. Tissu, 75v. (kd-fani) asuu Kouvolassa. Kylmis taas Oulussa.
- alikessu_
Aika hyvin säilynyt 75 vuotias jos videoon luottamista
- naurattaasilti
Oliko tuo tarkoitettu vitsiksi?
- Näätätädit
Totta kirjoitat
- rewrwrwr
sontasepot vallanneet pasltan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683