Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hoikka pösökuski työpaikalla.

audisisko

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1435815435742.html

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auditPERSEESTÄ

      Voi että sun kanssas Audisisko... Minä luulen että se dsg vaihtoisto ja turbo moottori tuottavat sinulle ongelmia... Jos ostat uuden peugeotin niin sinunkin elämänlaatu paranee eix je????

      • pitkäveto

        Tainnu puoliso olla ylipaksupösöukko?


      • läskiäriittää

        Lähteekö ylipaino samalla?


    • sivustaseurannut

      Oho! Onko oikeen hoikkiakin pösöökuskeja minun lisäksi? Minä kun luulin että audisisko yleistää ja niinhän se on tehnytkin aina. Kyllä ne masentuneimmat kuskit joilla on ongelmia itsensä kanssa on siellä Audin ratin takana niinhän sen huomaa liikennekäyttäytymisestä ja että pitää jatkuvasti vieraan merkin palstalla notkua olemattomilla jutuilla. No eihän tämäkään kommentti mitään auta kun tiedossa on tuollainen trolli mikä saa enemmän orkkuja mitä enemmän se saa huomiota.

      • Kreikanlama

        Saksalainen on tyypillinen alistaja.Vai?


      • sivustaseurannut
        Kreikanlama kirjoitti:

        Saksalainen on tyypillinen alistaja.Vai?

        Kunnon Saksalaiset onkin hyviä autoja poislukien VAG. Pösööllä ajelen ja seuraavaksi autoksi olen ajatellut että hommaisi Mersun pysytään kuitenkin siinä PSA ja GM linjalla ihan. Audi herättää ihmisissä/kanssaliikkujissa lähinnä vahingoniloa sääliä ja myötähäpeää niinkuin muutkin VAG tuotteet että se siitä alistuksesta.


      • audisisko
        Kreikanlama kirjoitti:

        Saksalainen on tyypillinen alistaja.Vai?

        Mikään ei vedä vertoja kunnon SM-sessiolle.


      • audisisko

        vau pösömiäs


    • rankkamerkkia

      Pösölihavuus iskee ja kalju saapuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe