Hei! Olisiko kenelläkään antaa neuvoa, kun dvd soitin ei pyöritä dvd:tä! Pitääkö ne olla jotain erilaisia dvd:tä jotain ulkomaalaisia, vai missä vika? Lähtee normaalisti lukemaan levyä,mutta sitten ilmoittaa että levyä ei voi lukea ja on kokeiltu monella eri levyllä soitinta!!
Vai onko joku tyhmyys koe?
Dvd soittimen toimiminen
4
100
Vastaukset
- Kotikonsti
Hei. Koita laittaa soittimeesi öljyä josko on jumissa? Liukas levy pyörii hyvin.
- ponumies
Ettei vaan olisi kotipolttoiset kyseessä????
- soitetaanse
Yllä oleviin viisaisiin vastauksiin sen enempää kantaa ottamatta, koitetaas tällaista. Ilmeisesti sinulla USA normeihin tarkoitettu soitin. Itsellä Town&Country, sama homma ei toimi. Siinä ei nämä eurooppalaiset DVD.t toimi. Niitä nimenomaan täytyy polttaa uudelleen, jos meinaa saada toimimaan. En nyt muista pitääkö siinä olla joku ohjelma, kun itse en alkanut pelaamaan. Helpommalla pääsee, kun asentaa uuden soittimen.http://www.car-radio.fi/tuotteet/autohifi/soittimet.html
- skeukeu
Onko se tuontiauto vai ei? Ainakin omassa luki euro dvd:t normaalisti. Uuden laitteenhan saa tilattua ebaystä varmaan merkkihuoltoa edullisemmin.. Ja lienee tuo korjattavissakin - lukupää vaihtoon. Edellisen postin linkissä olevia laitteita kun tuskin saa siihen kattoon asennettua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876