Kaikilla sileät kasvot

Vuosien-takaa

Olen tällainen keski-ikäinen nainen ja liityin tässä hiljattain facebookiin. Vanhoja ystäviä vuosien takaa olen löytänyt paljonkin ja ihmetyttää että miten heillä kaikilla on niin sileät kasvot kuvissa? Osasta tiedän että olivat ryppyisiä jo kymmenisen vuotta sitten, mutta nyt ei rypyn ryppyä. En siis ole nähnyt heitä vuosiin ns. luonnossa, joten en tiedä miltä näyttävät oikeasti, mutta vähän epäilyttää että miten nyt yhtä-äkkiä on kasvot niin silenneet. Yhdelläkin tutulla on ollut jo vuosia sitten todella syvät uurteet otsassa, mutta nyt kuvassa sileä otsa ja kasvot. Tosin ryppyjen kohdalla kuvissa näkyy aavistuksen jotain hieman muun ihon väristä poikkeavaa raitaa. Onko olemassa joku kuvankäsittely -ohjelma jolla kuka tahansa voi ja osaa retusoida kuvistaan rypyt ja muut virheet pois?

19

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 920

      Kyllä niitä ainakin on yritetty kehitellä, kaippa semmosia apseja on saatavanakin.
      Usein niillä luonnollisuus kärsii. Kunnollinen käsittely vaatii paremmat ohjelmat ja ammattitaitoa.

      • armahainen

        Naisillahan ne rypyt ovat nuorempana siellä mihin ei koskaan aurinko paista, neljänkympin jälkeen ne siirtyvät vähitellen kasvoihin. Kuusikymppisellä ei ole alapäässään rypynryppyä...


      • Anonyymi
        armahainen kirjoitti:

        Naisillahan ne rypyt ovat nuorempana siellä mihin ei koskaan aurinko paista, neljänkympin jälkeen ne siirtyvät vähitellen kasvoihin. Kuusikymppisellä ei ole alapäässään rypynryppyä...

        Tulitko sinä sieltä mihin ei aurinko paista vai oletko myöhemmin käynyt. On sellainen tosi juttu junamatkasta, juna oli tulossa Iisalmesta etelää kohti, Pieksämäeltä tuli junaan herrasmies, muita huomattavasti parempiosainen. Täyttä kun oli (siis siinä junassa, ei siellä mihin aurinko ei paista) herrasmies istui äijän viereen, ilmeisesti oli Savosta, utelias ja aika kova puhumaan, niimpä hän aloitti herrasmieheen tutustumisen, kyseli kaikkea miehestä, tämä ei juurikaan vastaillut kun uteliaisuus ärsytti.
        Viimein savolaismiestäkin alkoi ärsyttämään herran töykeys, mietti äijä että mikä lie miehiään, niinpä kysäisi "mistä se herra on oikein kotosin". Siihen herra vastasi nyt jo tosi ärtyneenä "perseestä". Siitä savolaismies innostui "no voi kun sattui, minä kun oon siitä ihan vierestä"


    • 10plus12

      Oliskohan jotain filttereitä käytetty? Kuinkahan hyvin niillä saa rypyt piiloon, en tiedä... Toinen mitä näkee usein on ylivalotus. Että naamasta ei näy melkein kuin kulmakarvat, silmät ja sieraimet kun muuten on ihan valkoisena.

    • delta

      Vai olisko sittenkin jokin "naamankäsittelyohjelma"?
      Niitähän on erilaisia versiota alkaen botoxista jatkuen aina kirurgin veitseen saakka.

      • Vuosien-takaa

        No sekin kävi mielessä, mutta tuskin kaikki ystävät on sentään käyneet? Näitä on useita kymmeniä vanhoja ystäviä, joita en ole nähnyt vuosiin ja silloinkin kun viimeksi näin, niin oli jo ruttuja. Nyt on ihan sileät kasvot, sileämmät kuin teini-ikäisillä. Ei ihohuokostakaan näkyvissä ja ihan tasainen. Monella parempi iho kuin nuorena konsanaan. Pian tulossa tapaaminen näiden tuttujen kanssa, ja mietin että miten edes kehtaan mennä paikalle, jos olen ainut rupsahtanut siellä! :D Ei kai mua kukaan edes tunnista.


      • OlipasMuutosta

        Tuo kuvankäsittelyohjelma oli hyvä, rypyt ja kymmenen vuotta hävisivät kuin taikaiskusta. Taitaa olla sama ohjelma kuin mitä Tarja on käyttänyt, kun on luonnossa niin erinäköinen kuin facebook-kuvissa. :)


      • Vuosien-takaa

        No hittolainen! :D Kaikkea sitä onkin... Kiitos tästä. :D Lopputulos näyttää kyllä aika samalta kuin tuttujen fb -kuvissa. Eikä ollut edes vaikea käyttää... Ehkä ne ei olekaan sitten kaikki muut hyvin säilyneitä ja kehtaan mennä tapaamiseen, ilman pelkoa että ne kysyy "kuka sinä olet?" vaan kaikki on vanhan näköisiä, enkä vain minä. :D


    • ihmetyttää

      Missä on vika jos keski-ikäinen nainen haluaa olla kuvissa muovinuken näköinen?
      Onko olemassa joku päänkäsittely -ohjelma jolla kuka tahansa voi ja osaa retusoida aivoista itsetunto ja muut ongelmat pois?
      Tarvitaanko silloin kuvankäsittelyä vai psykiatria?

      • Vuosien-takaa

        No en minä tohtisi muokata omia kuvia, koska se tuntuisi huijaamiselta. Itselläni ei ole edes profiilikuvaa facebookissa ja en ole kehdannut laittaakaan, kun kaikki muut on niin siloposkia ja minä en. Nyt sitten taisi selvitä miksi he ovat niin siloposkia ja ehkä laitankin oman kuvan profiilikuvaksi ryppyineen kaikkineen.


      • sukkapäähän
        Vuosien-takaa kirjoitti:

        No en minä tohtisi muokata omia kuvia, koska se tuntuisi huijaamiselta. Itselläni ei ole edes profiilikuvaa facebookissa ja en ole kehdannut laittaakaan, kun kaikki muut on niin siloposkia ja minä en. Nyt sitten taisi selvitä miksi he ovat niin siloposkia ja ehkä laitankin oman kuvan profiilikuvaksi ryppyineen kaikkineen.

        Elä muokkaa.
        Vedä semmoinen ihonvärinen sukkahousu kohtuu kireälle objektiivin nokalle, niin saat ihon sopivan pehmeän näköiseksi. Ei tule teini-barbi kuvia vaan pikkuisen realistisempia kuin kuvankäsittelyohjelmilla tehdyistä.


      • Anonyymi

        Oletko jo molempia kokeillut. Mutta, ei näytä ohjelmat ja äpit auttavan kaljuun, kun munpäät näyttää katukuvassa lisääntyvän. On huvittavaa, miten on huono itsetunto monella hyvinkin koulutetulla ja julkisuudessa olevalla, jokin lippiksen reuhka on studissakin päässä ja muuta vastaavaa, papiljoteilla harvat karvat koholle kiiltonahasta ym. Järkyttävän näköistä, naurettavaks tekevät itsensä, jos haittaa niin paljon, niin miksi eivät käytä vaikka peruukkia. Paljon parempi se on kuin kesällä, ulkona ollessa 30 astetta, studiossa varmaankin vielä enemmän ja silti hattu päässä, tai polyesteripipo.


    • Kfkc

      App storesta saa "face tune" ohjelman nii sillä saa muokattuu kaikki "epäouhtaudet" pois helposti

      • Anonyymi

        "face tune", olis me muutenkin uskottu jotta sulla on varaa ostaa huoltokorjattu Aplen kännykkä.


    • AitoKuva

      Eilen oli huvittava juttu kun tuntemani naishenkilö jota en ole pitkään aikaan nähnyt muualla kuin Facebookissa oli telkkarissa. En ensin edes tuntenut HD-TV:n kuvassa ollutta ryppyistä naista mutta kun nimiteksti tuli ruutuun, niin sitten tunsin. Ko. henkilö käyttää Facessa jopa päivittäisiä tapahtumia esitellessään muokattuja kuvia. Kyllä tässäkin asiassa rehellisyys maan perii.

    • suhteet-heti-poikki

      Ovatpas he epärehellisiä.
      Kyllä kannattaisi katkaista kaikki suhteet tuollaisten kanssa välittömästi.

    • Anonyymi

      Minä oonkin katkassu, en ole yhenkään ex vaimon kanssa välilöissä enää.

    • Anonyymi

      Oletko varma, että kuvat on ajankohtaisia, monet käyttää nuoruuskuvia. Sellaisia jollaisina heidät muistetaan.
      Mutta fotoshopkin on keksitty. AI korjaa kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe