Jos ei oo uikkareita mukana,niin kuinka moni käy uimassa ihan vaan vaatteet päällä?Ite ainaki käyn uimassa yleensä vaatteet päällä(farkut,poolopaita,maiharit,ja usein myös nahka/farkkutakki päällä *♡*)Tuntuu ihan kivalle.Suosittelen;-).
Uimaan vaatteet päällä
8
776
Vastaukset
- Saloseudulla
Mä uin alasti. Syrjäisellä lammella.
- freeballerboy
Viime kesänä menin farkuissa uimaan. Sillo oli jotain 30 astetta, tuli tosi kuuma skeitatessa ja skeitti paikan vieressä oli ranta. Yleisellä rannalla ei kehdannu mennä alasti veteen varsinki ku paljo muita ihmisiä lähistöllä. Alkkareita en käytä farkkujen alla. Ei muuta ku farkuissa veteen. En koskaan käytä shortseja vaan kesä helteellä aina farkut vaikka ois tosi kuuma.
Märät farkut tuntuu kiihottavalta vaikka kyl ne siin auringonpaisteessa ja helteessä kuivu aika nopeesti. Tumman siniset vähän löysemmät farkut märkänä näytti niinku ois jotku kiiltävät housut ja sit viel märät skeitti kengät... täytyy kyl tehä sama kans tänä kesänä jos helteet jatkuu.
Jos on siis farkuissa ja haluu mennä uimaan niin eipä siin ollu muita vaihtoehtoja ku farkuissa veteen jos on yleinen paikka eikä mitään farkkujen alla. - Hhll
Jos meen esim kaverin seuraks rannalle,mutta ei oo uikkareita mukana niin jos tekeeki mieli uimaan niin vaatteet päällä,kotona sitte ilman.
- jimppa13v
Joo tänään tosi kuuma, puistossa oli sellanen suihku allas. Pelattiin kavereitten kanssa futista, ja sit mentiin farkut ja bokserit jalassa sinne altaaseen. Jotenkin kiihotti kun alushousut kastu, ja pippeli.
- freeballerboy
Muuten hyvä mut jätä seuraavan kerran bokserit veke! Tuntuu vielä paremmalta pelkissä farkuissa ku ei oo mitään alla!
- tatu16
luulet sä vitun pedofiili et ketään kiinnostaa miten sä uit toivottavasti hukut nopeesti ja painu vittuun täältä nuortenpalstalta annan ton sun sähköposti osotteen netti poliisille sähköpostilla
- hohohohohhoohhoo
Käytiin kerran uimassa tuttujen kanssa erään tytön kanssa ja lyötiin jopa vitonen lisää sukelluksesta. Oli se lempi niin kuumaa.
Farkut päällä uiminen on just parasta kesällä 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
