Okeii... Olen seurustellut kyseisen jätkän kanssa noin 6kk ja itse olen 14v ja jätkä 15v(kohta 16v) . Olemme kerran harrastaneet seksi, siintä on nyt ehkä 3-4kk.... Se oli täysikatastrofi.. Minua jänniti, en tiedä halusinko sitä edes oikeasti.... Se oli ensimmäinen kertani muttei jätkän joten luotin häneen. Minä en millään kiihottunnu (=tullut märäksi) joten jätkän oli vaikea saada penis sisääni vaikka hän yriti parhaansa mukaan kiihottaa. Vika oli siis mussa. Seksi oli hirveää, ja minuun sattui ihan helvetisti. Sen jälkee ei olla seksii harrastettu, mutta nyt poika alkannu ehottelee ja mä en sitä haluis... En tiijä mitä sanon jätkälle? Pelottaa et se jättää mut, vaikka silloinhaN voin todeta ettei suhde ollut aitoa... nojaas... En tiedä oonko ikinä enään valmis/halukas seksiin. Mitä mun kannattaid tehä? Tykkään kuitenkin olla pojan läheisyydessä halia/suudell pitää käestä ja silititellä ymsyms ja rakastan jätkää oikeesti, enkä haluis satuttaa sitä tai joutua eroamaan...
Katastrofiseksi-seksi pelottaa
8
57
Vastaukset
- rennosti-m
Useimmilla on ekakerta sellasta pelonsekaista röpeltämistä. TAATUSTI oikenee aikanaan. Oikea tapa aloittaa onkin se, että poika tuottaa sinulle vittua hyväilemällä orgasmin ja sinä pojalle liikuttelemalla kyrpää edestakaisin. Erityisen tärkeää on, että JUTTELETTE koko ajan, niin saatte selville, mistä toinen erityisesti pitää. Voitte myös suudella toistenne sukupuolielimiä, ei vain moiskauttaen, vaan pitäen toisianne oikein hyvänä. .
Kun toiminta on luontevaa, ja olette saaneet useampia orgasmejakin, on aivan selvää, että vittusi kostuu ja kiihottuu myös yhdyntää varten. Tärkeää on, että yhdyntää odotellessa poikaystäväsi saa muulla tavalla niin usein orgasmin, kuin tahtoo ja tarvitsee. Luultavasti sinäkin tarvitset! Onnea teille! - neuvvojamies
Kuvittele itseäsi aikuisena naisena jolloin naurat tälle jutullesi.Naisena tulet nussimaan monia miehiä ja pillusi on aina litimärkä.Harrastat suuseksiä,imet miehen kullia himokkaasti välillä nielet jopa spermat.Mies nuolee sun märkää vittuas monet monet kerrat tulevaisuudessa.Se miten asiat ovat nyt ne ei todellakaan ole sitä täysikäisenä naisena,mieti tätä.Mistä johtuu ongelmasi,vastaus on - Iästäsi,olet lapsukainen äidin oma kullanmuru jonka tuossa iässä kuuluu hyppiä tramppiksessa eikä pelehtiä jätkien kanssa.
- eioikee
14 v ei tarvitse mielestäni harrastaa seksiä vielä ollenkaan! Odota, että olet oikeesti valmis, ja vaikka susta nyt tuntuu et se kundi on oikea, niin ei se oo ;)
- rennosti-m
Seksiä voi harrastaa silloin kun tahtoo. Ei siinä täti-ihmisten kuulu ikärajoja asetella. Jos odotat, "että olet oikeesti valmis", et aloita milloinkaan. Ihan kuin alottaisi autolla-ajon vasta sitten kun on valmis autoilija. Ei mihinkään tule ikinä valmiiksi, kuin HARJOITTELEMALLA.
- joooooo
No selvästi aloittaja ei ole millään lailla valmis kyseiseen toimintaan. En ymmärrä miksi asian kanssa on niin kamala kiire. 14 v on lapsi, ja panna ehtii kyllä niin paljon kun haluaa myöhemminkin!
Liukastetta?
- eilenminäkin
Tuolla olikin jo hyvä neuvo. Jos seksi kiinnostaa, pitäkää toisianne hyvänä käsillä ym. Oppikaa tuntemaan, mistä toinen pitää ja miten toinen laukeaa. Karseeta mennä suoraa päätä paneskeluun, seksi on niin paljon muuta kuin sisään ja ulos -juttua. Kostut varmasti, kun tunnet itsesi rennoksi ja vapaaksi tekemään mitä haluat. Muuten, naiskelu on kiellettyä, jos sitä ei itse halua, rikot silloin itseäsi vastaan :)
Suhteilla on tapana paljon useammin päättyä kuin jatkua loppuiän. Haikeeta, satuttavaa, mutta jokaisesta niissä voi olla jotain hyvää evästä elämänmatkalle.- ållikolli
Perslävellä on hauska harjoitella pilluunpanoa, ainoa vaara että peti tahreentuu paskasta ja haju kammottava... muutta ei muuta vaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627