olimme aviopari edellisessä elämässä? Siksikö minusta tuntuu niin... vaimolta?
Mitä jos...
35
<50
Vastaukset
- tarkoitettuyhteen
En tiedä, mutta jotenkin tunnen sanoinkuvaamatonta vetoa häneen.
- erässevaan
;D näin se varmaan on ollut. Outoa on elämä, rakas vaimoniedellisestäelämästä.
- kiertokulkua
Mieluusti olisin sitä tässäkin elämässä...
- kautta_buddhan
Samma här! Se tuntuisi jotenkin hyvin luontevalta.
- kiertokulkua
kautta_buddhan kirjoitti:
Samma här! Se tuntuisi jotenkin hyvin luontevalta.
Jotain hemmetin outoa tässä on. Ikään kuin taajuutemme resonoisivat. Huomaan, että tartumme usein samoihin mielikuviin ja ajatuksiin. En tiedä, silti tuntuu siltä, että jokin pakenee, kun yritän tavoittaa sitä. Ehkä niin on tarkoituskin? Tosin hänkin tuntuu nyt pakenevan, enkä tiedä miksi... toivottavasti en ole ahdistanut antamallani huomiolla...
- kautta_buddhan
kiertokulkua kirjoitti:
Jotain hemmetin outoa tässä on. Ikään kuin taajuutemme resonoisivat. Huomaan, että tartumme usein samoihin mielikuviin ja ajatuksiin. En tiedä, silti tuntuu siltä, että jokin pakenee, kun yritän tavoittaa sitä. Ehkä niin on tarkoituskin? Tosin hänkin tuntuu nyt pakenevan, enkä tiedä miksi... toivottavasti en ole ahdistanut antamallani huomiolla...
Itse en haluaisi mitään niin paljon kuin voida täysin käyttäytyä siten kuten tunteet ja halut käskevät, mutta itse pelkään kaiken olevan kuten kerran ennenkin - tunne on vahva, mutta silti toisella onkin parisuhde tai jotain, jota en tiedä ja se olisi jälleen vain minä, joka tuntee tällä tavalla.
Mutta ei kyllä mikään aiempi vedä tälle vertoja. On ihan kuin elämämme olisi synkronoituja jollain tapaa. Kuljemme koko ajan ristiin polkujemme yli ja hän osaa lukea minua ihan eri tavalla kuin kukaan muu. On ristiriita tuntea näin vahvasti, mutta silti olla... vain ystäviä. - kunhanvaantotean
kiertokulkua kirjoitti:
Et todellakaan ahdista. Jos hän olet.
- kiertokulkua
Itse en haluaisi mitään niin paljon kuin voida täysin käyttäytyä siten kuten tunteet ja halut käskevät, mutta itse pelkään kaiken olevan kuten kerran ennenkin - tunne on vahva, mutta silti toisella onkin parisuhde tai jotain, jota en tiedä ja se olisi jälleen vain minä, joka tuntee tällä tavalla.
Mutta ei kyllä mikään aiempi vedä tälle vertoja. On ihan kuin elämämme olisi synkronoituja jollain tapaa. Kuljemme koko ajan ristiin polkujemme yli ja hän osaa lukea minua ihan eri tavalla kuin kukaan muu. On ristiriita tuntea näin vahvasti, mutta silti olla... vain ystäviä.Samat toiveet ja halut minullakin, mutta hänen toiveensa ovat tärkeimmät. Ehkä pääsen niistä joskus vielä selville. Se olisi jo paljon sen. Uskon, että osaan lukea häntä jonkin verran. En kaikkea, mutta ehkä keskimääräistä enemmän kuitenkin. Tunteet ovat tulleet kovin vahvoiksi, kun olen oppinut häntä tuntemaan. Vaikka olenkin tuntenut aina syvästi, niin tämä on silti ollut uutta.
Ajatella, että hän on tietyllä tapaa kulkenut mukanani jo vuosia. Kunpa joskus saisin tietää mikä tarkoitus tällä ympärikäymisellä on. En osaa sanoa, tulkitseeko hän asioita samoin, mutta tavallaan hänen elämässään on ollut eräänlaisia merkkejä läsnä minusta. Tämä tulee kylläkin oman tulkintani lävitse, mutta asiat voi nähdä näinkin. - 0307tänään
kiertokulkua kirjoitti:
Et hemmetissä ahdista. Lähesty vaan enemmän n>m, oon nuori nainen, mutta vanhanaikainen siinä, että kyl miehen pitää lähestyä. Anna huomioo, anna :)
- kautta_buddhan
kiertokulkua kirjoitti:
Samat toiveet ja halut minullakin, mutta hänen toiveensa ovat tärkeimmät. Ehkä pääsen niistä joskus vielä selville. Se olisi jo paljon sen. Uskon, että osaan lukea häntä jonkin verran. En kaikkea, mutta ehkä keskimääräistä enemmän kuitenkin. Tunteet ovat tulleet kovin vahvoiksi, kun olen oppinut häntä tuntemaan. Vaikka olenkin tuntenut aina syvästi, niin tämä on silti ollut uutta.
Ajatella, että hän on tietyllä tapaa kulkenut mukanani jo vuosia. Kunpa joskus saisin tietää mikä tarkoitus tällä ympärikäymisellä on. En osaa sanoa, tulkitseeko hän asioita samoin, mutta tavallaan hänen elämässään on ollut eräänlaisia merkkejä läsnä minusta. Tämä tulee kylläkin oman tulkintani lävitse, mutta asiat voi nähdä näinkin.En oikeastaan ole edes voinut kertoa monellekaan siitä miten merkityksellinen hänestä on tullut ja tiedätkö - olen nyt jälkeenpäin huomannut elämästäni ne aavistukset hänestä ja miten ne ovat kummitelleet jättäen jälkensä esimerkiksi tarinoihin, jotka olen kirjoittanut.
Se ei tunnu enää sattumalta, vaan siltä kuin minuun olisi ollut koko ajan koodattuna tieto hänestä... Ja sitä on vaikea ymmärtää ellei ole koskaan itse kokenut vastaavaa. - kiertokulkua
En oikeastaan ole edes voinut kertoa monellekaan siitä miten merkityksellinen hänestä on tullut ja tiedätkö - olen nyt jälkeenpäin huomannut elämästäni ne aavistukset hänestä ja miten ne ovat kummitelleet jättäen jälkensä esimerkiksi tarinoihin, jotka olen kirjoittanut.
Se ei tunnu enää sattumalta, vaan siltä kuin minuun olisi ollut koko ajan koodattuna tieto hänestä... Ja sitä on vaikea ymmärtää ellei ole koskaan itse kokenut vastaavaa.Jännä juttu, nimittäin juuri hänen tekstissään olen nähnyt niitä aavistuksia minusta. Muun muassa nimeni, joka ei ole aivan yleisin, esiintyy erilaisissa muodoissa siellä. Vaan mistäpä näistä varmaksi tietää tai miten toinen asiat näkee.
Sen kyllä tiedän, että vaikkemme ole yhdessä, niin muut naiset ovat itselleni suhdemielessä nykyisin täysin yhdentekeviä. Näin ei ole ollut edes aiemmissa parisuhteissa, vaan olen silloin saattanut ihastua muihin. Nyt tiedän, etten enää voisi. Enkä kyllä haluaisikaan, koska hän vain on niin kaikkea. Välillä raastaa kovasti, mutta päivääkään en tästä tunteesta vaihtaisi pois. - kautta_buddhan
kiertokulkua kirjoitti:
Jännä juttu, nimittäin juuri hänen tekstissään olen nähnyt niitä aavistuksia minusta. Muun muassa nimeni, joka ei ole aivan yleisin, esiintyy erilaisissa muodoissa siellä. Vaan mistäpä näistä varmaksi tietää tai miten toinen asiat näkee.
Sen kyllä tiedän, että vaikkemme ole yhdessä, niin muut naiset ovat itselleni suhdemielessä nykyisin täysin yhdentekeviä. Näin ei ole ollut edes aiemmissa parisuhteissa, vaan olen silloin saattanut ihastua muihin. Nyt tiedän, etten enää voisi. Enkä kyllä haluaisikaan, koska hän vain on niin kaikkea. Välillä raastaa kovasti, mutta päivääkään en tästä tunteesta vaihtaisi pois.Mikä silloin estää sinua? Itseäni se, että lähestyin häntä viime syksynä kun emme vielä tunteneet näin hyvin - ja laihoin tuloksin - sekä se, että ainakin keväällä kuulin hänen seurustelevan. Olen todennut, että ehkä hän on tyytyväinen asioihin näin. Mutta on se on hyvin kuluttavaa. Löytää joku sellainen, josta on olo kuin hän olisi se, jota olet etsinytkin koko ikänvä, ja sitten ei pääse lähelle?
Itse ihastun hyvin harvoin ja kun se tapahtuu tapahtuu se yleensä aika perusteellisesti. Viimeksi yli kymmenen vuotta sitten, hänen kanssaan hiukan alle kolme vuotta sitten... Ja ajatuskin siitä, että tässä pitäisi nyt vain jatkaa eteenpäin ja tutustua johonkin toiseen, päästää joku muu lähelleni, on mahdoton. - kiertokulkua
Mikä silloin estää sinua? Itseäni se, että lähestyin häntä viime syksynä kun emme vielä tunteneet näin hyvin - ja laihoin tuloksin - sekä se, että ainakin keväällä kuulin hänen seurustelevan. Olen todennut, että ehkä hän on tyytyväinen asioihin näin. Mutta on se on hyvin kuluttavaa. Löytää joku sellainen, josta on olo kuin hän olisi se, jota olet etsinytkin koko ikänvä, ja sitten ei pääse lähelle?
Itse ihastun hyvin harvoin ja kun se tapahtuu tapahtuu se yleensä aika perusteellisesti. Viimeksi yli kymmenen vuotta sitten, hänen kanssaan hiukan alle kolme vuotta sitten... Ja ajatuskin siitä, että tässä pitäisi nyt vain jatkaa eteenpäin ja tutustua johonkin toiseen, päästää joku muu lähelleni, on mahdoton.Suurimmat esteet ovat sama työpaikka ja se, että olen saanut siipeeni aiemmissa suhteissa. Luotamus itseeni ei ole kovin korkealla. Missään nimessä en tahtoisi, että kanssakäymisestämme tulisi hankalaa. Ja toisaalta en ole onnistunut lukemaan hänen kiinnostustaan täysin selvästi. Merkkejä siitä on hänen käytöksessään, mutta aloitteeni eivät aina ole tuntuneet toivotuilta. Ehkä en vain osaa ja uskalla olla tarpeeksi suora teoissani ja puheissani.
Itse taisin ihastua aiemmin kovin pinnallisesti. En usein, mutta en myöskään tällä tasolla kuin nyt. Jos hän ei halua olla kanssani, niin olen valmis viettämään loppuelämäni yksin. Tuntuisi valheelliselta aloittaa mitään kenenkään toisen kanssa. Elämä on joskus yllättävää ja opettavaista. Kun on samaan aikaan vahva ja syvä tunne, johon tietää voivansa luottaa, mutta silti epävarmuus tämän kaiken tarkoituksesta kalvaa.
Ehkä pitäisi vain lakata miettimästä liikaa ja pyrkiä tarttumaan hetkeen. Tällä hetkellä haaveilen ihan arkisista asioista hänen kanssaan. Jäätelön syönnistä, juttelemisesta, uimisesta ja tanssimisesta. Samalla tuntuu siltä, että nämäkin ovat liikaa toivottuja. Ristiriitaista... - sivuhuomio
kiertokulkua kirjoitti:
Suurimmat esteet ovat sama työpaikka ja se, että olen saanut siipeeni aiemmissa suhteissa. Luotamus itseeni ei ole kovin korkealla. Missään nimessä en tahtoisi, että kanssakäymisestämme tulisi hankalaa. Ja toisaalta en ole onnistunut lukemaan hänen kiinnostustaan täysin selvästi. Merkkejä siitä on hänen käytöksessään, mutta aloitteeni eivät aina ole tuntuneet toivotuilta. Ehkä en vain osaa ja uskalla olla tarpeeksi suora teoissani ja puheissani.
Itse taisin ihastua aiemmin kovin pinnallisesti. En usein, mutta en myöskään tällä tasolla kuin nyt. Jos hän ei halua olla kanssani, niin olen valmis viettämään loppuelämäni yksin. Tuntuisi valheelliselta aloittaa mitään kenenkään toisen kanssa. Elämä on joskus yllättävää ja opettavaista. Kun on samaan aikaan vahva ja syvä tunne, johon tietää voivansa luottaa, mutta silti epävarmuus tämän kaiken tarkoituksesta kalvaa.
Ehkä pitäisi vain lakata miettimästä liikaa ja pyrkiä tarttumaan hetkeen. Tällä hetkellä haaveilen ihan arkisista asioista hänen kanssaan. Jäätelön syönnistä, juttelemisesta, uimisesta ja tanssimisesta. Samalla tuntuu siltä, että nämäkin ovat liikaa toivottuja. Ristiriitaista...Ehkä se aloitteellisuus joskus tulee kuin puun takaa, jos myös toinen on kovin ihastunut. Ainakin näin itselle on käynyt, ja olen tajunnut asiat vasta sen jälkeen, kun tilanne on mennyt ohi. Eli omasta mielestäni selkeys ja suoruus avaa tilannetta, vihjailut eivät ainakaan itselle aukea välttämättä juuri siinä hetkessä, jolloin voi näyttää siltä, että en olisi kiinnostunut ollenkaan, vaikka asia on ihan päin vastaisesti.
- kautta_buddhan
kiertokulkua kirjoitti:
Suurimmat esteet ovat sama työpaikka ja se, että olen saanut siipeeni aiemmissa suhteissa. Luotamus itseeni ei ole kovin korkealla. Missään nimessä en tahtoisi, että kanssakäymisestämme tulisi hankalaa. Ja toisaalta en ole onnistunut lukemaan hänen kiinnostustaan täysin selvästi. Merkkejä siitä on hänen käytöksessään, mutta aloitteeni eivät aina ole tuntuneet toivotuilta. Ehkä en vain osaa ja uskalla olla tarpeeksi suora teoissani ja puheissani.
Ehkä pitäisi vain lakata miettimästä liikaa ja pyrkiä tarttumaan hetkeen. Tällä hetkellä haaveilen ihan arkisista asioista hänen kanssaan. Jäätelön syönnistä, juttelemisesta, uimisesta ja tanssimisesta. Samalla tuntuu siltä, että nämäkin ovat liikaa toivottuja. Ristiriitaista...Ei kannata tehdä sellaisia päätöksiä, että nojaat oman elämäsi onnen yhden ihmisen varaan. Ymmärrän sen, miten tunteet ja yhteenkuuluvuus voi tuntua niin suurilta, että ajatus jostain toisesta on mahdoton, mutta elämä osaa yllättääkin.
Omasta tapauksestani tiedän, että jos en päädy hänen kanssaan koskaan yhteen niin ehkä joskus kuitenkin ihastun ja rakastunkin johonkin toiseen, mutta en välttämättä harkitse samoja asioita kuten sitoutumista ja avioliittoa. Se tunne siitä oikeasta vain on niin erityinen ja vahva. Sitä voi saada ihan ok suhteen aikaan jonkun toisen kanssa ja toisista lähtökohdista, mutta tuntuisiko yhtä suurelta rakkaudelta? Tuskin. - kiertokulkua
sivuhuomio kirjoitti:
Ehkä se aloitteellisuus joskus tulee kuin puun takaa, jos myös toinen on kovin ihastunut. Ainakin näin itselle on käynyt, ja olen tajunnut asiat vasta sen jälkeen, kun tilanne on mennyt ohi. Eli omasta mielestäni selkeys ja suoruus avaa tilannetta, vihjailut eivät ainakaan itselle aukea välttämättä juuri siinä hetkessä, jolloin voi näyttää siltä, että en olisi kiinnostunut ollenkaan, vaikka asia on ihan päin vastaisesti.
Näin voi olla ja vihjailuja yritän välttää. Ja vaikka en vielä pysty tunteistani avautumaan, niin pyrin kyllä muutoin suoruuteen, kyselen seuraksi jne. Koska tunneilmaisu on hankalaa, niin yritän pitää epämääräisyyden minimissä muutoin.
- kiertokulkua
Ei kannata tehdä sellaisia päätöksiä, että nojaat oman elämäsi onnen yhden ihmisen varaan. Ymmärrän sen, miten tunteet ja yhteenkuuluvuus voi tuntua niin suurilta, että ajatus jostain toisesta on mahdoton, mutta elämä osaa yllättääkin.
Omasta tapauksestani tiedän, että jos en päädy hänen kanssaan koskaan yhteen niin ehkä joskus kuitenkin ihastun ja rakastunkin johonkin toiseen, mutta en välttämättä harkitse samoja asioita kuten sitoutumista ja avioliittoa. Se tunne siitä oikeasta vain on niin erityinen ja vahva. Sitä voi saada ihan ok suhteen aikaan jonkun toisen kanssa ja toisista lähtökohdista, mutta tuntuisiko yhtä suurelta rakkaudelta? Tuskin.Onneni ei ole kenestäkään muusta kuin itsestäni kiinni. Tiedän, että saisin halutessani seuraa, mutta en itsekään haluaisi, että minuun tyydyttäisiin ikään kuin paremman puutteessa. Asia ei tietysti oikeasti ole aina näin yksinkertainen ja rakkaus on aina erilaista.
Elämäni on ihan hyvää itsekseenkin ja ystävät tarjoavat riittävästi seuraa ja keskustelukumppaneita. Tarkoitin vain sitä, etten voisi oikein kuvitella jakavani elämääni kenenkään muun kuin hänen kanssa. Ja toki tiedän, että ajatukset ja tunteet voivat muuttua, mutta tässä hetkessä tilanne on näin.
Itselleni tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pohdin vakavasti avioliittoa ja perhettä ja sitä tanssimistakin :) Haaveita ne ovat kyllä olleet jo aiemmin, mutta niiden toteutuminen ei ole tuntunut mahdolliselta tai mielekkäältä vaikka muuten olenkin suhteisiin aina sitoutunut. Nyt tuntuu siltä, että voisin olla valmis melkein saman tien. - kautta_buddhan
kiertokulkua kirjoitti:
Onneni ei ole kenestäkään muusta kuin itsestäni kiinni. Tiedän, että saisin halutessani seuraa, mutta en itsekään haluaisi, että minuun tyydyttäisiin ikään kuin paremman puutteessa. Asia ei tietysti oikeasti ole aina näin yksinkertainen ja rakkaus on aina erilaista.
Elämäni on ihan hyvää itsekseenkin ja ystävät tarjoavat riittävästi seuraa ja keskustelukumppaneita. Tarkoitin vain sitä, etten voisi oikein kuvitella jakavani elämääni kenenkään muun kuin hänen kanssa. Ja toki tiedän, että ajatukset ja tunteet voivat muuttua, mutta tässä hetkessä tilanne on näin.
Itselleni tämä on myös ensimmäinen kerta, kun pohdin vakavasti avioliittoa ja perhettä ja sitä tanssimistakin :) Haaveita ne ovat kyllä olleet jo aiemmin, mutta niiden toteutuminen ei ole tuntunut mahdolliselta tai mielekkäältä vaikka muuten olenkin suhteisiin aina sitoutunut. Nyt tuntuu siltä, että voisin olla valmis melkein saman tien.Toivon että tarinallanne on onnellinen loppu ja kaunis alku. :-)
- kiertokulkua
Toivon että tarinallanne on onnellinen loppu ja kaunis alku. :-)
Toivon vilpittömästi samaa myös teille, rakkaus on tärkeintä :)
- SitäOdotellessa
Ehkä teillä on jäänyt jotain kesken edellisessä elämässä, siksi tuntuu niin mystiseltä. Voi olla. Ei tiedä. Joku näkijä sanoi minulle, että mun unelmieni prinssi on ollut kuninkaan hovissa ratsuväessä:D Ja siitä asti olen uskonut, että mun prinssini tulee hakemaan minua valkoisella ratsullaan, jos kerta osaa ratsastaakin:D
- unelmienprinssinakki
No määhän oon ollu...ed. elämässä.. :O
- kysäsenpä
Oletko katsonut Prinsessa -elokuvan?
- MitäsSiihenSanotNakki
unelmienprinssinakki kirjoitti:
No määhän oon ollu...ed. elämässä.. :O
"unelmienprinssinakille" - no nyt ei sitten osunut, nimittäin tämä näkijä nimenomaan korosti, että sillä ei ole sitten mikään prinssinakki:D
- uskoavaieiuskoa
Oletkohan käynyt samalla näkijällä kuin tuttavani... tuttavani oli kuullut myös eräästä toisesta jolle nähty sama.
- elämäjakuolema
Uskotteko edelliseen elämään? Olen miettinyt joskus näitä deja vu -ilmiöitä, että onkohan ne sellaisia kohtia edellisestä elämästä, jotka eivät ole ehtineet pyyhkiytyä kuollessamme sen elämän vilistessä mielessämme ja verkkokalvoillamme. Että, onkohan meillä joka elämässä - jos niitä on monta - mahdollista ns. mahdollisuus korjata tekemiämme asioita/valintoja toisella tavalla? Mitä, jos tämän takia ihmisen jatkuva kehittyminen on mahdollista sukupolvesta toiseen. Jos minuudet kiertää maailmassa - tosin väkiluku kasvaa maailmassa.
- mercedes_zen
Ok.
Selkeesti tässä vaiheessa siirrymme regression kautta ensimmäiseen kyssäriin:
Ensimmäisen lapsen nimi, sukupuoli ?- kautta_buddhan
En ole nähnyt edellisiä/edellistä elämääni hänen kanssaan. On vain tämä tunne ja se outo tapa miten käyttäydyn hänen seurassaan ja puhun kuin... no vaimo?
Sen sijaan jos hän on yhden enneuneni mies niin meillä tulee olemaan tyttö sekä poika ja tyttö on esikoinen. - ihmisenkehitysteoria
No, jos nyt lähtee miettimään niin pari fiksumpaa apinaa eli niin monta kertaa elämänsä, että syntyi kaksi ihmistä. Sitten nämä ns. fiksummat eristäytyivät saarelle, (onko tämä nyt pullonkaulailmiö?) ja alkoivat jatkaa sukuaan. Kehittyi kaksi eri lajia homo sapiens ja apina ugauga (en muista nyt oikeaa nimitystä). Näin olen kehittynyt näin pitkälle ja kehittänyt uuden teorion ihmisen syntymiselle. Kuka kannattaa?
- Edellisestäelämästä
ihmisenkehitysteoria kirjoitti:
No, jos nyt lähtee miettimään niin pari fiksumpaa apinaa eli niin monta kertaa elämänsä, että syntyi kaksi ihmistä. Sitten nämä ns. fiksummat eristäytyivät saarelle, (onko tämä nyt pullonkaulailmiö?) ja alkoivat jatkaa sukuaan. Kehittyi kaksi eri lajia homo sapiens ja apina ugauga (en muista nyt oikeaa nimitystä). Näin olen kehittynyt näin pitkälle ja kehittänyt uuden teorion ihmisen syntymiselle. Kuka kannattaa?
hyviä mietteitä;D
- SeuraavaankinElämään
Edellisestäelämästä kirjoitti:
hyviä mietteitä;D
Jess!! Kiitos!
- AinakinToivonNiin
Tämä oli varmaan vitsi?
- KyntelistäKirveliin
Jaahas, meinaatkos niin kuin Galapagossaarilla ? Synty ihan oma eliölajinsa ?
- yxvaan2o1
Ehkäpä...
- se.vaimo
Kyllähän me olimme. En tiedä muistatko sitä, mutta sinä olet ollut minun vaimo. Ehkäpä sen vuoksi haluan jatkaa kanssasi siitä, mihin viimeksi jäimme.
Voisit olla tässäkin elämässä. - Vastavihitty
palstavaimoltako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948