Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
En vain unohda
36
508
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yritin puhua ja antaa aikaa sekä tilaa. Hän käytti sen vähän "väärin".
- Anonyymi00003UUSI
Olit kerran niin lähellä ”aitiopaikalla”
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olin... Yhden kerran?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olin... Yhden kerran?
Niin ehkä yhden kerran
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olin... Yhden kerran?
Eikun joo olin. Prseestä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oliko tää nyt sitten kiva muistutus?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oliko tää nyt sitten kiva muistutus?
Oli.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli.
Meen pois.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli.
Hetken erehdyin taas luulemaan, että susta löytyy hyvää ja jotain inhimillistä, sekä kykyä nähdä asiat mun kannalta. Erehdyin kirjoittamaan nättejä!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hetken erehdyin taas luulemaan, että susta löytyy hyvää ja jotain inhimillistä, sekä kykyä nähdä asiat mun kannalta. Erehdyin kirjoittamaan nättejä!
AP herätys kaippaadi tyyppi ei vastaa Suomi 24
Se joku vieras joka kirjoittaa sinulle! - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
AP herätys kaippaadi tyyppi ei vastaa Suomi 24
Se joku vieras joka kirjoittaa sinulle!En olettanut vastaaja olevan ap, niin kuin en myöskään ap lle kommenttiani osoittanut.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olin mutta arvaa vaan alko mielikuvitus laukkaan.
- Anonyymi00002UUSI
Sama. Etkö rakkaani muista kuinka katsottiin toisiamme ja puhuttiin telepaattisesti lähestyssaarnaajassa? Ai et muista. Just.
- Anonyymi00007UUSI
Sek sissä saa sen kaikista intiimimmän yhteyden toiseen, joten olet oikeassa vaikka sarkastisesti asian ilmaisetkin.
-sivusta - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sek sissä saa sen kaikista intiimimmän yhteyden toiseen, joten olet oikeassa vaikka sarkastisesti asian ilmaisetkin.
-sivustaTyötön sinä olet. 3 e kekseliäisyydellä.
Kiinnostaa vaan, mikä yhteisö maksaa,palkanmaksajanne?
- Anonyymi00009UUSI
Liian suuret tunteet aiheuttavat jännitystä.
- Anonyymi00011UUSI
Sen voin allekirjoittaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sen voin allekirjoittaa
Samoin,mutta etiäppäin kuin mummo lumes.
- Anonyymi00013UUSI
Älä anna katseiden hämätä ja tee sen perusteella oletuksia. Jos sinulla on kysyttävää, etkä uskalla tehdä sitä kasvotusten, unohda koko juttu.
- Anonyymi00016UUSI
samoin! :)
ohi vaan sitte :) kattellaa
- Anonyymi00017UUSI
Vopihan sitä aina toisinaan muistella, mutta se katseyhteys ei lopulta johtanutkaan mihinkään. Toistaiseksi. m>n
- Anonyymi00019UUSI
Tunteet olivat suurimpia mitä olen kokenut elämässäni.
Sinä olit liian varattu, ja salasit sen antaen tunteiden kehittyä.
Lopputulos on että elämäni ei enää tule ehjäksi ja sydämeni itkee.- Anonyymi00027UUSI
Tiesit kyllä alusta asti että olen varattu ja niinhän sinäkin olet. Mutta joo, sinä et ole liian varattu..
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tiesit kyllä alusta asti että olen varattu ja niinhän sinäkin olet. Mutta joo, sinä et ole liian varattu..
En tod minua ei kukaan omista ,mitä vaan voi tapahtua.
- Anonyymi00021UUSI
Ei vaan liian kiellettyjä. Johtaakseen oikeasti mihinkään. Siksi en koskaan harkinnutkaan siitä puhumista. Kaikesta muusta olisi ollut kyllä mukava jutella enemmän. Nythän sille ei enää ole mahdollisuuksiakaan.
n> m- Anonyymi00023UUSI
Mutta miksi teit niin, jos et sillä mitään tarkoittanut?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kai sitä oikeasti halusi toiselle kertoa.
Vaikka tiesi ettei voi. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
halusi testata viehätysvoimaansa ja pelailla? -sivusta-
- Anonyymi00022UUSI
Aikoinaan katsoin kaivattuani läheltä suoraan silmiin ja hymyilin. Itseni yllättäen annoin suukon eikä hän torjunut. Kerroin kyllä pitäväni häntä viehättävänä, mutta suuremmat tunteet kätkin. Viime yönä näin meistä unta, jossa tunsin äärimmäistä hellyyttä ja rakkautta. Yritä siinä sitten kieltää tunteesi kun uni kertoo toisin.
- Anonyymi00025UUSI
Voi puhua mutta kuka puhuu ensin
- Anonyymi00026UUSI
Yritin jo ja kertonut täällä kaikenlaista tunnistettavaa.
- Anonyymi00029UUSI
Katson kaikkia samalla tavalla. Ei mitään eroa kehenkään.
- Anonyymi00031UUSI
Tunteet oli juuri sopivat kerrottaviksi. Ja kyllä, vähänä mie piän.
- Anonyymi00032UUSI
Rakastuminen pelottaa , se luo uhkaa itsenäisyydelleni . Ehkä olen typerä kun en uskalla kokea oikeaa /rehellistä rakkauden tunnetta kanssasi ? Luuletko näin ?
- Anonyymi00034UUSI
Haluan helliä sydäntäsi, en viedä itsenäisyyttäsi 🥹
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Haluan helliä sydäntäsi, en viedä itsenäisyyttäsi 🥹
Toi on hyvä,samoin haluan tehdä jos vaan saan tilaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky455072Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444914Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2414124Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573778Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283686Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923256Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1362172Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151531Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo131135Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten631007