et sä ajattelet mua just nyt
Miten must tuntuu
19
1249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saatan ajatellakin.
Riippuu kuka oot.- Anonyymi00002
Viel hyvät yöt aloittajalle!
- Anonyymi00003
Täältäkin hyvää yötä, ei kyllä aloittaja!
- Anonyymi00004
Huomenta vaan
- Anonyymi00005
Piste unohtui.
- Anonyymi00006
Telepatiaa - koiran virkaa.
- Anonyymi00007
Sitäpä juuri...
- Anonyymi00014
Perro mui bien senor?
- Anonyymi00008
Ajattelen vielä kohta tyynyä vastekin.
- Anonyymi00009
Voin olla tyyny.
- Anonyymi00010
minä en ajattele juuri sinua vaan kaikkia ikävä-palstan naisia.. huolissani vähän jos jumiutuu..
nooh musiikki: Judas Priest - Hell Bent For Leather. - Anonyymi00011
Koht kauppaan.
- Anonyymi00012
Minä näin sinut kyylä.Laitoin auton ylös.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä näin sinut kyylä.Laitoin auton ylös.
Helekatin hyvä, että laitoit tiedät varmaan esim sähköpostiosoitteen minne näitä kilven tunnareita ilmoitella? Sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Helekatin hyvä, että laitoit tiedät varmaan esim sähköpostiosoitteen minne näitä kilven tunnareita ilmoitella? Sivusta
Olkaahan kansalaiset työllistävä vaikutus
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai mitä verkkoteppo me hjälp
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai mitä verkkoheppu- minä hjälp niitä. Oot vähä hidas kaveri
- Anonyymi00018UUSI
Kenestä ja kuka muka ajattelee suosittelen miettimään kohdallani tarkemmin ketä itse ajattelee mä en jaks ajatella sen suuremmin eikä ole ollu syytä keskittyä kun erääseen miksi lienee minun asiani
- Anonyymi00019UUSI
- Vanha suvakkiko on alkanu huutelunsa paremman puutteessa surina kuuluu vaan onko printtiscriininamikka punasena päläpäläpälä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2964513Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891951Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71199Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii481187entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940