et sä ajattelet mua just nyt
Miten must tuntuu
32
1599
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saatan ajatellakin.
Riippuu kuka oot.- Anonyymi00002
Viel hyvät yöt aloittajalle!
- Anonyymi00003
Täältäkin hyvää yötä, ei kyllä aloittaja!
- Anonyymi00004
Huomenta vaan
- Anonyymi00005
Piste unohtui.
- Anonyymi00006
Telepatiaa - koiran virkaa.
- Anonyymi00007
Sitäpä juuri...
- Anonyymi00014
Perro mui bien senor?
- Anonyymi00008
Ajattelen vielä kohta tyynyä vastekin.
- Anonyymi00009
Voin olla tyyny.
- Anonyymi00010
minä en ajattele juuri sinua vaan kaikkia ikävä-palstan naisia.. huolissani vähän jos jumiutuu..
nooh musiikki: Judas Priest - Hell Bent For Leather. - Anonyymi00011
Koht kauppaan.
- Anonyymi00012
Minä näin sinut kyylä.Laitoin auton ylös.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä näin sinut kyylä.Laitoin auton ylös.
Helekatin hyvä, että laitoit tiedät varmaan esim sähköpostiosoitteen minne näitä kilven tunnareita ilmoitella? Sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Helekatin hyvä, että laitoit tiedät varmaan esim sähköpostiosoitteen minne näitä kilven tunnareita ilmoitella? Sivusta
Olkaahan kansalaiset työllistävä vaikutus
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai mitä verkkoheppu- minä hjälp niitä. Oot vähä hidas kaveri
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vai mitä verkkoteppo me hjälp
- Anonyymi00018
Kenestä ja kuka muka ajattelee suosittelen miettimään kohdallani tarkemmin ketä itse ajattelee mä en jaks ajatella sen suuremmin eikä ole ollu syytä keskittyä kun erääseen miksi lienee minun asiani
- Anonyymi00021
Täällä tarkkaillaan............
- Anonyymi00019
- Vanha suvakkiko on alkanu huutelunsa paremman puutteessa surina kuuluu vaan onko printtiscriininamikka punasena päläpäläpälä
- Anonyymi00020
Joka päivä vähintään aamul ja illal
- Anonyymi00023
Mihis se häipy ?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mihis se häipy ?
Tylsää meen huurteiselle ei ees huumori klikkaa. Ed.
- Anonyymi00025
ajattelen kyllä ja mitä meille kuuluu?
https://www.youtube.com/watch?v=CuVPOTK9Tko&list=RDCuVPOTK9Tko&start_radio=1
. - Anonyymi00026
Ei oo vaikeata osua oikeaan 😆
- Anonyymi00029
Et vakuuttanut minua.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et vakuuttanut minua.
Ei voi mitään sit 🙃
- Anonyymi00027
Tottakai ajatelen(mme) ja oikein lämpimän ikävän odottelevasti jos saisi vielä arvoisa kansalainen.
T: valtion verokarhu+ hallitus - Anonyymi00028
Kyllä. Kovasti toivon että pääsen susta eroon.
- Anonyymi00030
Ajattelen, siis olen.
- Anonyymi00031
Joo, mietin tässä jos syntyisi uudelleen nuuskaksi 😌
- Anonyymi00033
Tässä on taas paljon käsillä, ja kysyn usein mielessäni mielipidettäsi päätöksiin sillä olet minulle yhä se joka ei vaikuta erilliseltä ihmiseltä, rakastettuudestasi riippumatta, vaan laajennukselta , sielun todelliselta merkitykseltä. Ja kohdatessa niin paljon enemmän kuin muistan, ja se mitä haluan, ja istut viereeni katsomaan todellisuutta näkyjen sijaan. Ja se mieleni valtaava lohduton autiuden ja raunioitumisen tunne kun niin lähellä toisiamme, turvassa ja suljettuina olemme kahlehdittuina erillisiin kohtaloihin. Joissa on tavallisuuden tuhkamainen maku ja hetkiä milloin hautautuu elävältä tulevaisuuden vyöryessä päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1404248Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1933921Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi302633Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102432100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51770Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1021436Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491404Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361099