se on erittäin vaikeaa, ellei mahdotonta. Tiesitkö sinä?
Koko ajan tiesin, että
19
<50
Vastaukset
- uuttatietoa
En.
- uusipäivä
En ymmärrä mitä tarkoitat, mutta en mieti enää menneitä.
- enluovutavielä
Mikään ei ole mahdotonta
- pääasiaonpääasia
On oikein ja suositeltavaa elää nykyisyydessä eikä liikaa menneessä roikkuen.
- niinpitäämennä
Tämä pitää täysin paikkansa. Aivan oikein.
- TottaNiin
Onhan se vaikeaa ja mahdotonta, jos et edes halua.
- aikaaikuisuus
Never say never.
- hmmmmmn
Tunnen Lady Fortunan ja itse Vihtahousun henk. koht.
Tiesin totta kai, muru. - Kukkuru-kuu
Vaikeudet on tehty voitettaviksi ja rakkaus löytää meidät toisilleen :)
- Faktaa
Kyllä tiesin ja mistään en enää edes haaveile.
- Kukkuru-kuu
Minäp haaveilen hänestä. Miksi et enää haaveile hänestä?
- Faktaa
Noh, tämän iltainen kertoi kaiken oleellisen . Hyvää yötä palstalaiset.
- Kukkuru-kuu
Kukkuru-kuu kirjoitti:
Minäp haaveilen hänestä. Miksi et enää haaveile hänestä?
Minäpä piti kirjoittaa. Mitä tämän iltainen kertoi?
- juurinäinse
Melkein heti tiesin minäkin.
- TiesitköitseSherlock
Tiesin ja tiedän edelleenkin... Sen takia en ota yhteyttä, koska jos tapaisimme, ihastuisin taas lisää ja se ei ole vaihtoehto!
- kortti1
En tiennyt.
- sinkuillahelpompaa
Faktat on molempien tiedossa, minkään en silti koe olevan mahdotonta, mikäli tunteita riittää. Jos ei ole kolmansia osapuolia, niin ketään ei loukkaa. Kaikki muu vain niiden kahden määriteltävissä.
- eisammutunteetmun
- EiEdesAlkanut
Ei se tietoisuus silloin auta mitään, kun on sydänjuuriaan myöten rakastunut. Mikään muu kun silloin ei merkitse mitään. Toivoin parasta, mut se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105