Olen jo pitkään ihmetellyt saunavuorallani, että mistä helvetistä se kusenhaju tulee.
Päätin asentaa saunaan valvonta-kamerat, ja kuvissa näkyy selvästi kun naapuri kusee kiukaaseen. Huomenna on taloyhtiön seuraava kokous, AION näyttää kyseisen video-pätkän siellä!
Naapuri kusee taloyhtiön saunan kiukaaseen
7
245
Vastaukset
- fdsds
Älä vaan näytä. Hyvä sinänsä, mutta mutta... Olet A) asentanut laittoman kameran saunatilaan ja B) esität sen yleisölle? Termit "saattaa yleiseen tietoisuuteen" jne. Se tuottaa ( varmasti ) syytteen.
- varjokostaja
Joo. Parempi kostaa nimettömästi huppu päässä kun naapuri eksyy hämärään paikkaan yksin...
Ruumis kannattaa paloitella siellä pesutiloissa ja samalla jauhaa lihamyllyn kautta viemäriin niin kytilläkin on pähkinä.
Emäksiset pesuaineet hävittävät dna-jäljet. - JamesBondii
Hyvä kamera sulla, kun ei linssi mee huuruun löylyistä. Ja aika hyvin olet naamioinut sen kun meillä löylyhuoneen panelien väliin olis tosi vaikeeta kameraa jemmata.
Taidat olla oikea James Bond?- Cheek123
Emmä tiedä mutta jotain samaa meissä on
- 42244224
On hienoa, että vahdit naapuriesi käyttäytymistä. Yksi asia kuitenkin tuli mieleen: onko sillä naapurilla iso penis?
- mikä_pahinta
Se kiukaaseen kuseva naapuri on nainen.
- KuseskellenSotaan
Kostoksi kuse postiluukun kautta hänen asuntoonsa/kuse pulloon ja kuset hänen kämppäänsä. Hoida homma niin vielä, että hän on pois kotoa. Pitäisi joskus ainakin onnistua.
Voit vielä laittaa viestin, että tätä postia tulee niin kauan, kun hän kusee kiukaalle.
Vähän sivistyneempi tapa on tietenkin se, että taloyhtiön ilmoitustaululle lappu, jossa ilmoitat asiasta hänen nimensä ja huoneistonumeron kera.
Vittumaisuuteen valitettavasti joutuu nykyään vastaamaan vittumaisuudella, jos meinaa saada edes vähän jotain tulosta aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688