Eli olin kavereiden kanssa liikkeellä eilen ja yritettiin päästä baariin. Baarin portsari ei aikonut päästää minua ravintolaan sanoen "te muut olette tervetulleita, mutta tuo v***n näppynaama ei kyllä tule pääsemään sisälle". Iästä tai kunnosta ei siis ollut kyse, pelkästään siitä että kärsin kystisestä aknesta. Kaverit olisivat halunneet lähteä kokeilemaan toista baaria, mutta koin tulleeni nöyryytetyksi ja lähdin aikaisin kotiin.
Voivatko portsarit siis puhtaasti naamakertoimen perusteella sanoa, kuka pääsee sisälle ja kuka ei? Itsetuntoni on jo tarpeeksi huono muutenkin enkä kaipaa enempää tällaisia kokemuksia. Taisi jäädä minulta baareilut nyt pidemmäksi aikaa...
Voivatko portsarit evätä sisäänpääsyn aknen takia?
ap3xkek
3
137
Vastaukset
Voi. kuten Turussa forten portsari Mauri Takanen saattaa estää pääsyn vaikkapa vääränlaisten housujen tai väärän värisen tukan takia... Nooh, paikka onkin tunnettu kusipäistä
- Näkökulmaa
Jopa oli kenkku portsari.
Ihosi tervehtyy kun ikää tulee,uskon niin.
Portsareista mieleeni tulikin nuoruuteni.Pyyhin portsareilla välillä lattioita.
Eikä se juuri itseäni sillonkaan haitannut,sillä en juuri viihdy baareissa enkä ravintoloissa,en viihtynyt silloin,enkä nyt. - ewrweqqre
Täyttää jo kunnianloukkaksen tuntomerkit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2248227
- 1166167
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465672Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323900- 683758
- 302958
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262783On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282695Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252657- 432550