En ymmärrä miksi jotkut ostavat tokio maruin aseita aikana jolloin yhtä hyvän aseen saa lähes puolet halvemmalta.
tokio maruin aseet
3
54
Vastaukset
- greengaskuingreengas
Marui on luotettavin vakiona. Vähän kuin vanha Toyota ei parasta, mutta aina toimii. Toiset ostaa Mersun toiset Dacian, vaikka molemmat yhtä hyviä??
- pyllymyslidasdasd
Se että se ampuu sen 0.9J ei tarkoita että 1.6J ampuva kiinapyssy olisi parempi. Marui on varmaan luotettavin ja laadultaan paras airsoft valmistaja, miinuksena vakiona alhaiset lähdöt ja muovisuus. Jos mä olisin rahamies niin en mä paljoo muuta kun maruita ostais ja laittais M120 osat sisään, jos kyseessä olisi airsoft ase jossa ei oikeassakaan mallissa ole metallia.
- airsoftjonnejavalaiseva
maruin aseet ei hajoo luontasista syistä siis käytössä ne hajoo vain jos lyöt ne johonkin marui on laadukain airsoft merkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671