Pitäs päästä tuulettimen moottoriin käsiks, ongelma vaan on otsikon mukainen. Vinkkejä kiitos?
Fabia -08 haskslokeron irroitus.
6
<50
Vastaukset
- miksi_pitäisi
Ei tuonikäisissä autoissa pitäisi olla mitään vikaa tuulettimessa. Onko Skoda noin huonoa laatua?
- piksi.nirkka
Yleensä tuo vaatii vasemman takapyörän irroituksen ja sitten asennustyökalu 724 :llä työnnetään pakoputkesta sisään.
Kun moottori on käynnissä niin pitää tarkasti seurata käyntiäänen muutosta. Joskus tämä työkalu meinaa jäädä jumiin.
(työkalun voi tehdä itsekin vaijerista(8mm ja pituutta 4,7 m), johon liitetään päähän terävä ruuvimeisseli).
Jos jumiintuu työkalu, niin vedät ulospäin ja sitten taas voimakkaasti sisään.
Jos kaikki menee hyvin niin sitten hansikaslokero tipahtaa alas.
Kannattaa laittaa tyyny siihen alle, koska melkein aina hansikaslokero halkeaa tipahtaessaan.
Olen kuullut että ammattimiehet eivät käytä tehtaan suosittelemaa työkalua vaan ottavat reilusti kiinni hansulokeron läpästä ja nykäisee rivakasti. Tällöin sieltä vapautuu jousimekanismi ja siinä se sitten.
Joskus auttaa kun pyörittää öljytikkua 2 myötäpäivää ja 3:sti vastapäivää.
Tuo järjestys on tärkeä, sillä jos tekee väärinpäin, niin mittaristo irtoaa.- Pekkapaneeperseeseen
Tullu vitsikirja syöty aamupalaksi, on niin fantsua...
- Pekka.ei.pane.pyllyyn
Pekkapaneeperseeseen kirjoitti:
Tullu vitsikirja syöty aamupalaksi, on niin fantsua...
HAISTA W1TTU
- Gyllsesiit
Ajelet 10tkm niin on kyllä ravissut irti ihekseen.
- likaamisesta-sakkoja
Tuo auttaa autopurkaamossa. Osat ovat jo irrallisia valmiiksi.
Senkun vaan ostamaan osia. Tien sivussakin on usein skodan osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439