Ei enää jaksaisi jatkaa

Mitäjärkeäenää

Elämälläni ei vaikuta olevan yhtään mitään suuntaa. Olen jäämässä täysin yksin. Olen työtön ja opiskelupaikkaakaan ei tullut. Edessä on siis pelkkiä paskaisia pätkätöitä ja yksinäisyyttä. Mitä vitun järkeä siinä on? En voi päästä oikein mihinkään mukaan. Onnekkailla kavereilla on opiskelupaikkoja ja hieno elämä edessä, minulla ei vittu vie yhtään mitään. Ei niin mitään. Luulin jo jossain vaiheessa päässeeni eroon tästä tilasta, mutta nyt se sitten iski takaisin ja kovaa.

Tekisi oikeastaan mieli luovuttaa ja tappaa itsensä. Mitä vitun järkeä on elämässä joka ei tarjoa mitään muuta kuin yksinäisyyttä, syrjäytymistä, kateutta ja masennusta?

Ja oon kokeillut jo terapiaa ja kaikenmaailman hengellistä/uskonnollista huuhaata. Eivät auttaneet. Ja ryyppääminenkään ei auta, krapulat on kauheita. Huumeisiin en viitsi koskea eikä niihin ole toisaalta rahaakaan. Naisia en osaa iskeä ja niissä asioissa on käynyt aina vaan paska tuuri ja suhteet on menneet pilalle.

Kertokaa mulle yksikin syy miksi jatkaisin?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joitakinehdotuksia

      Oletko kokeillut laulamista? Jos on hyvä ääni voi saavuttaa aika paljon tai jos on upea kroppa niin johonki malliksi tai aikuisviihdealalle kun nyt on sulla tuota aikaa työttömänä niin tosiaan voit alkaa treenaan salilla ja hankkia upean kropan ja sitten vain viihteen pariin.

    • jari-pekka-65

      Samaa mieltä, että uskonnollisuus ei auta yhtään. Siinä saa vaan lisää taakkaa ja vaatimuksia päälleen. Kokeileppa ihan aitoa Hengellisyyttä. Jos tiedät paikkakunnallasi sellasen pienen uskovien porukan, joka kokoontuu kodeissa, niin mene sellaseen. Siellä tutustuu helpommin toisiinsa ja voi saada ystävän/ystäviä.

      Sellasessa kotona kokoontuvassa seurakuntayhteisössä on ihan erilainen ilmapiiri, kuin näissä ns uskonnollisissa, kirkoissa ym herätysliikkeissä. Siellä voi "hengittää" ihan erilailla, kun isoissa seurakunnissa. Se on vapaampaa. Voi jopa se oma kultsi löytyä. Muista rukoilla..

    • älämenetoivoa

      Uskonnollisuus ei auta mutta usko Jeesukseen Kristukseen auttaa. Myös elämällesi löytyy tarkoitus. Ei ole Jumala sinua turhaan luonut.

    • elämänkv

      Miksi mennä rankkaan työelämän oravanpyörään mukaan? Siksikö, että saisi vain tyhjänpäiväistä luksusta, että näyttäisi hyvältä muiden silmissä? Vähälläkin pärjää ja saa kaikki elämän välttämättömyydet. Elämä on muutakin kuin työtä ja elämässä voi tehdä kaikkea ilman työssäkäyntipakkoa.

    • Lehmänlanta

      Eihän niitä syitä ole kuin kaksi: 1. elämällä et siirrä masennusta surijoihisi 2. JOS se onni kuitenkin löytyisi ennen kun ikä vie, eihän se itsensä tappaminen kuitenkaan itseä auta, eikä vie huonoa oloa (tai olottomuutta) pois, vaan lopettaa tajuntasi. Voit joko olla ja ehkä joskus olla onnellinen tai olla olematta, kuolla tuon masennus-nimisen loisen toimiin ja "hävitä peli".

      Olen kuitenkin liian kylmän looginen että keltään haluaisin itsemurhaa kieltää, suosittelen vaan harkitsemaan ensin sellaset, öö, vaikka 60 vuotta ennen toteutusta. Ja kutsumaan mut ensin paikalle, jostain syystä vaan kiinnostaa kovasti...

    • vieras6565

      Kannattaa nyt kokeilla niitä huumeita ennen kuin tappaa itsensä. Mä ainaki dikkaan, sit jos nekää ei toimi tai loppuu rahat kesken ja tulee kauheet laskut, niin sit voi vaihtaa hiippakuntaa. Huumeitaki on erilaisii. Psykedeeleillä voit saada elämäs kuntoon, stimulanteil voit saada jotai aikaseks ja opiaateil voit päästä pahaa oloo pakoon. Mä suosin kahta ekaa.

    • gafSfd

      heh, ei SInun tarvitSe muutakuin todiStaa itSeSi maailmalle. Et ole ykSin kyllä meitä Syrjäytettyjä on monia, jotka kannamme muiden ihmiSten henkisen taakan. Mieluummin Syrjäytetty nöyrä kuin huipulla oleva kuSipää, jonka jakkara romahtaa millä hetkellä hyvänSä. miten hän pärjää pohjalla kun ei ole Siellä koSkaan ollut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe