Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Musta halutaan vaan seksiä

vinkkejä

aina ja ikuisesti aamen. Mitä tehdä asialle?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkö_

      älä anna seksiä

    • iiiiikkkk

      Leikkaa siltä kulkuset pois.

    • aamen

      Nauti siitä. Kait sinun täytyy jotenkin kertoa kaipaavasi sitä vai, mistä arvelet moisen johtuvan.

    • tarttenkoapua

      Haluun naisilta vaan pillua.

    • M....Mies

      Etsi sellainen mies joka tahtoo tutustua sinuun eikä ulkokuoreesi. Ihminen joka on oikeasti kiinnostunut harrastuksistasi, perheestäsi, ystävistä, haaveistasi ja sinun ajatuksista. Sitä kautta tapaat varmaan sen oikean ihmisen.

      Hyvää yötä ja kauniita unia.

    • M....Mies

      Olet löytänyt vääränlaisia miehiä. Sinun pitää etsiä sellainen joka on kiinnostunut sinusta, harrastuksistasi, ajatuksistasi, ystävistä ja läheisistä. Ihmisen joka haluaa jutella kanssasi syvällisiä asioita ja jakaa yhteisiä hetkiä kanssasi.

      Semmoisen ihmisen kun löydät niin varmaan löydät syvällisen suhteen.

      Levollisia unia ja hyvää yötä.

    • you.idiot

      Naiset valitsee miehensä joten voit syyttää itseäsi.

    • kukaaneimuakaipaa

      Vaihda kumppani , etkä anna kun häävuoteella, jos hän rakastaa sua ei ole mikään iso juttu pidättäytyä, jos suhde alkaa kärsiä seksittömyydestä ei se ole monipuolisen antoisa, niin semmonen suhde on pinnallinen paska. Pelkään, että oma kaivattuni ajattelee olevansa vain seksiä kumppanilleen ja luulee tietysti mun olevan samanlainen : (

      • jjfkfdfjghj

        Uskaltaspa vaihtaa :( en voi kun rukoilla että pystys luottaa.


    • kulissiavisliitto

      Ota homo aviomieheksi, niin saat olla rauhassa ja runkkailla ihan itse itsellesi tyydytyksen.
      Pyri kulissiavioliittoon homon kanssa kaikin keinon, jos et halua seksiä.

    • vinkkinro2533

      Elä sen mukaan mitä itse haluat. Ei maailmaan synnytä muiden tarpeita tyydyttämään. Jos haluat rakkautta vaadi sitä äläkä pelkää sanoa ei tai hyvästi.

    • vinkkejä

      Kiitos vinkki nro2533. En ole osannut vaatia sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe