Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ruotsinkylässä crossimopolla ilman kilpeä

Hermostunut57

Ruotsinkylässä ajaa joku vapaastikasvatettu penska ilman kilpeä jollain helkkarin kovaäänisellä crossimopolla.... Sinitakkiset soitettu perään ja videotakin kuvattu. Kenen poikia mahtaa olla? Ilman valoja kaikenlisäks... Jos tämä kortteliralli ei lopu niin otan käyttöön kovemmat keinot...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ähhymmm

      peenis

    • Pakalupapito

      No tuliko hyviä videoita:)

    • nyysmääs

      Jaa että pieniä lapsia kuvaillaan...kerroppas lisää

    • paikallavideo

      Vielä kerranki mollaat minusta niin ...... pannaa ensikertaa ilman putkea... saatana ääliuö

      • hippulihei

        Mene nyt pikkuinen tutimaan,äläkä täällä uhoa kun et kuitenkaan muuhun kykene kun pöksys kastelee.


    • rössimöpö

      Älä uhoa siinä yhtään, jos tänne kirjoittelet ja valitat asiasta, ei sinusta ole minkään tekijäksi, se olis loppunnu aikaa sitte jos minun portilla ajelisi, ei minun tarvitsisi täällä nillittää.

    • Hermostunut57

      Sen pennun nimi ja osoite tiedossa. Jos vielä kerrankin nään sen nii ei hyvä heilu.

      • järkeeee

        Pitäisiköhän laittaa lääkitys kuntoon, kun täällä noin pitää uhota?Aikuinen????


    • Vituttaakonaminami

      Missä asut nii tuun käväsee;)

    • Pillu6969696969

      Vitun ihraperse onko sinulla hiekkaa in your pillu reikä

    • oikeerossimopo

      Oho oikee rossilla ajellaa... Kukaa täysjärkinen aikuinen ei tänne kirjottele. Hermostunut ääliö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe