Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé

Melkokiihottavakapistus

Ilta-Sanomien nettiversiossa: "Mercedeksen maasturissa jyllää lähes 600 hevosvoimaa – Aidosti hämmentävä laite” Vaikka olen tällainen vähän yli 50-vuotias lihaa syövä heteromies, niin artikkelia lukiessa roiskahti kalsareihin. Pikkuisen hävettää.

5

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeinikikuliRules

Mun siinä laivassakin, missä olen hommissa, niin siellä jyllää 20 000hv. Ei vaan lähde kauhean hyvin, kun painoa on sen verran, että siinä saa koko mersun vuosituotanto tulla vastaan, että pääsis hevosvoimissa edes lähellekään.......

• tykki-mersun-omistaja

teinarilippipää selittää ja ruittii pitkin seiniä ,eikä reppana ymmärrä autoista mitään, ei ole edes päässyt taksi mersun kyytiin.

• Vähempikin_riittää

Maasturin minä ymmärrän ja sulavalinjaisen, siron coupén minä ymmärrän, mutta niiden ökymöhköristisiitoksia en, olipa asialla sitten M-B tai BMW.

Ja kuuttasataa kaakkia en kaipaa vähääkään, koska en vedä rekkaa. Jokin 3 litran kuutosdiesel ja siinä ne liki parisataa kilowattia kuljettavat paritonnista maasturia Suomen oloissa aivan riittävän rivakasti (ajokokemukseni ML 350:llä, oma Mersuni on ”vain” C-sarjan farkku). Tehon tuplaaminen siitä saattaa toki saattaa pönkittää heikompaa egoa, mutta ei tuo minkäänlaista mielekästä vastinetta rahalle. Jos minulla olisikin tuo ylimäärä pätäkkää, käyttäisin sen aivan varmasti vallan muihin kohteisiin.

Mutta hankkikoon itse kukin orgasminsa omillaan ihan niin kuin tahtoo!

• moottoripää

Kateellisen puhetta . lol

• Anonyymi

Ainoastaan köyhät ja keskiluokkaiset miettii edes asioita kuten "rahalle vastinetta". Ne ottaa helikopterikyydin 10 tonnilla vaan koska voi ja huvittaa. Siinä ei paljoa kiinnosta vastineet jostain tonneista kun rahaa on kymmeniä miljoonia. Ostaa kalliin ökymersun 200 tonnilla ja myy seuraavana vuonna 40 tonnin persnetolla eikä kiinnosta hetkeäkään.

Elämä on huoletonta kun ei tarvitse miettiä raha-asioita tai tehdä töitä. Heille työ onkin lähinnä harrastus tai kutsumus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe