Mistä puhua treffeillä

Error_040

Oon 14.v poika ja tapasin riparilla tytön ja halutaan tavata uudelleen. Mutta en tiedä mistä asioista puhua. Olisi kiva jos antaisitte hyviä keskustelu ideoita

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustajavarmasaanti95

Kerro vähä sun kalusta ja että mitä harrastat. Mutta kannattaa vaan puhua niistä pilluista ja kyrvistä heti niin ruppEe panettaa. Ja takaan että sen jälkee se kuuma misu on sun panokamu :)

• Tyttös

Älä todellakaan mee alapää eellä jos välität siitä tytöst muutenki ku ulkonäön puolesta. Ja jos et välitä nii se on se ja sama mistä puhut jos oot hyvännäköin saat pesää kerta teil ei oo muuta annettavaa toisillenne.

• Tyttös

Ala keskustella kertomalla ja vastavuoroisesti kysymällä/kuuntelemalla. Puhu vaikka harrastuksista ja muista mielenkiinnon kohteista ja tietty voitte puhuu riparista ja muutenkin etsikää asioita jotka yhdistää teitä

• tyssi14

Kysele et minkälaist musiikkii kuuntelet, onko sisaruksii tms tällästä perusshaibaa :D

• Ei kannata mitään pervo juttuja heti tekemään. Juttelet esim.ittestäs ja jutteletteihan tavallisesti

• Muista kuunnella
      :)

• Naiset tykkää kun niitä kehutaan. Joten kehu esimerkiksi sen silmiä, hiuksia tai muuta. Ehkä se perheen ja tissin kehuminen ei ihan sovi. Mutta muista että sun täytyy KUUNNELLA sitä tyttöä. Älä missään nimessä puhu vaan ittsestäs, vaan kysy siltä esim, kauanko se on asunu täällä tai siellä, mitä se haluaa tulevaisuudeltaan, onko sillä kavereita, ja mitä se harrastaa. Muista sitten kattoa silmiin eikä muualle. Onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen