Mikähän on vikana, kun omassa 2012 Focuksessa ei Spotify toimi? Kun liitän IPhonen usb-paikkaan Fordin järjestelmä kyllä tunnistaa Iphonen ja Spotifyn, mutta ei soita yhtä kappaletta kuin pari sekuntia kunnes hyppää toiseen. Sama kappaleesta toiseen parin sekunnin välein hyppely jatkuu eikä Spotifyn kuuntelusta tule mitään. Missä vika? iPhonen ja Sporifyn ohjelmistot on ajantasalla, mutta mutta tukeeko Fordin musiikkijärjestelmä Spotifyä?
Spotify ja Focus
6
279
Vastaukset
- wallesmanni
Vaikee sanua ku ei tierä, sanoi pohjalainen sonni! Ajon aikana musan kuuntelu ei ole sallittua?
- hnhhhhjj
kyllä tukee,mun lg soittaa perus spotifysta kappaleet. ainakin kun auto on paikallaan,liikenteessä en ole kokeillut.se netin signaali voi vaikuttaa asiaan?
- Ihmettelijää
Minulla samaa ongelmaa focuksessa, ei soita kuin pari sekuntia/kappale. Ärsyttävää!
Ilmotelkaahan, jos joku asiaan keksii ratkaisua. Kiitos! - spottipelaa
painakaa sitä radion aux nappia pari krt että saatte sen puhelimen kuulumaan.sain spotify preriumin muutamaksi päiväksi kokeiluun ja sain sen toimimaan lgn luurilla kun auxia tarpeeksi näppäilin.mulla 12 vuoden fiesta titanium varusteilla ja sonyn soittimella
- Ihmettelijää
Ei ole aux-nappia, on vain usb.
- Automaattiapeliin
Ei noissa fordeissa muutenkaan mikään toimi niin turhaa ihmetellä totakaan. Halpis autoissa kuten fordissa on nuo musavehkeet surkeat ja ovet rämisee kuunnellessa. Taitaa fordit olla usein jopa keppivaihteisia, se vasta onkin huvittavaa. Liikenteessä näkee vielä näitä kepillä veivaajia ja soutajia..hehehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725