Mikähän on vikana, kun omassa 2012 Focuksessa ei Spotify toimi? Kun liitän IPhonen usb-paikkaan Fordin järjestelmä kyllä tunnistaa Iphonen ja Spotifyn, mutta ei soita yhtä kappaletta kuin pari sekuntia kunnes hyppää toiseen. Sama kappaleesta toiseen parin sekunnin välein hyppely jatkuu eikä Spotifyn kuuntelusta tule mitään. Missä vika? iPhonen ja Sporifyn ohjelmistot on ajantasalla, mutta mutta tukeeko Fordin musiikkijärjestelmä Spotifyä?
Spotify ja Focus
6
255
Vastaukset
- wallesmanni
Vaikee sanua ku ei tierä, sanoi pohjalainen sonni! Ajon aikana musan kuuntelu ei ole sallittua?
- hnhhhhjj
kyllä tukee,mun lg soittaa perus spotifysta kappaleet. ainakin kun auto on paikallaan,liikenteessä en ole kokeillut.se netin signaali voi vaikuttaa asiaan?
- Ihmettelijää
Minulla samaa ongelmaa focuksessa, ei soita kuin pari sekuntia/kappale. Ärsyttävää!
Ilmotelkaahan, jos joku asiaan keksii ratkaisua. Kiitos! - spottipelaa
painakaa sitä radion aux nappia pari krt että saatte sen puhelimen kuulumaan.sain spotify preriumin muutamaksi päiväksi kokeiluun ja sain sen toimimaan lgn luurilla kun auxia tarpeeksi näppäilin.mulla 12 vuoden fiesta titanium varusteilla ja sonyn soittimella
- Ihmettelijää
Ei ole aux-nappia, on vain usb.
- Automaattiapeliin
Ei noissa fordeissa muutenkaan mikään toimi niin turhaa ihmetellä totakaan. Halpis autoissa kuten fordissa on nuo musavehkeet surkeat ja ovet rämisee kuunnellessa. Taitaa fordit olla usein jopa keppivaihteisia, se vasta onkin huvittavaa. Liikenteessä näkee vielä näitä kepillä veivaajia ja soutajia..hehehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851