Tietääkö kukaan että onko nuo vahvistetut kampurat yleensä niin kestäviä että kestää vielä tuon kokoista pyttyä? Tällä hetkellä jonkun sortin vahvistettu kampura kiinni (edellinen omistaja laittanut) ja 70cc airsal. Mutta mahtaisikohan kestää vielä tuollaista 86 tpr pyttyä? Itsellä kun ei ole mitään tietoa että miten isoa pyttyä nuo vahvistetut kampurat yleensä kestää. Vastailkaahan nopeeta jos tiiätte :D himottais kyllä laittaa tuommonen niin lähtis vielä "vähän" paremmin kuin tuolla airsalilla :D
86cc tpr sylinterisarja detsiin
11
6495
Vastaukset
- Jonne_valvonta
Mopon virittäminen,nopeuden nostaminen ja rakenteellinen muutos on laitonta.
- jjdgökfop
No vittu kiitos tiedosta ja avusta
- Virityspajaoy22
kannattaa ostaa ton pytyn mukana tpr oma tolle pytylle suunnitelty kampura.
kato ku toi pytty tarvii pidempi iskuisen kampuran ku airsali..
tehoahan tosta pytystä saa irti aivan helvetisti oikealla setupilla.( sun pitää avartaa lohkot ja rakentaa imupuoli ihan uusiks ja hommata innerrotor kitti ja sopiva putki..... rahaa tuohon menee aivan hemmetisti,en tiiä onks se sen arvost vaik toisaalta on se kiva jätättäää tt kemmuja tol setil..
Noh ittelläni on yamaha dt jota on tullut hieman "piristettyä"
- viilattu 86tpr (210"/72 ja squish 0.45mm ja huuhtelut avarrettu ihan tappiin)
-tpr kisa kampura ja c4 laakerit
-itse tehty putki( mitoitettu tehoalueeksi niin että sopii ton viilatun 86tpr kanssa yhteen tehoalue on 13800-14500 rpm tehoalueen ulkopuolelta ei löydy yhtään tehoo mut sit ku pääsee tehoalueelle nii sit lähtee....)
- tpr racing vaihde rumpu
-tpr kevlar kytkin ja vahvistettu kytkinkruunu.
-34mm keihin kaasari
-kampikammio ja huuhtelu lähdöt avarrettu todella isoksi.
- läppäkanava viilattu niin että saatu vforce 3 läppärunko ja läpät.
-innerrotor kit.
-tpr pidempi 6 vaihteen ratas
Huippuja tuo ottaa sen 160gps
ja kiihtyy niin vitusti 0-100 5.8 sekuntia.
yksikään 125 kotari tai husse yms ei oo jättäny.
huoltovälit tossa on ihan hiton lyhyet ja bensaa menee mutta en ajakkaan tolla kun parikertaa vuodes miittii ja joskus käyn radal,eli ihan täys harraste vehje. Voisin väittää että omistan suomen tehokkaiman "mopon"- TaloudellisempiaVermeitä
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - Llan99ekiit
No huh huh tehokkaalta vehkäältä kuulostaa:D enkä epäille yhtään sen verta asiantuntevalta kaverilt vaikutat.
- pillu
vitut kulje 160
- Nääin
Jaa miksei kulkis?
- Jutustelija1
Nääin kirjoitti:
Jaa miksei kulkis?
Ja siis kulkeehan tuo noilla kuutioilla 2t koneella ja viri-viri asteella josta harva laittaa kovemmaksi. Kannattaa muistaa että -92 esitelty Suzuki RM 80 otti vaakaasennossa ajettaessa paljon kovempia lukemia nopeustestissä kun sillä kellotettiin luokkansa nopeusennätys. Ja siis siinä oli tehoja vain reilusti alle 30hv.
- Anonyymi
pillu kirjoitti:
vitut kulje 160
se sais kulkemaan sen helposti yli 200 jos vaihtais välejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se sais kulkemaan sen helposti yli 200 jos vaihtais välejä
Ei kylläkään
..145 alkqq olee jo max - Anonyymi
Oisko sulla videoo tosta detsistä vielä jossai tallella, ois kiinnostava nähdä, jos on nii lisää snapchat wille2525 ja tuu näyttää;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213