MITÄ VITTUA MULLE TULI VIIKOSSA ÄÄNENMURROS JA NYT ON IHAN VITUN OUTO ÄÄNI JA KAVERIT SANONUT, ETTÄ VEDÄN MUKA JTN HORMOONEJA HAHAHAAHAH VITTU OON MÖRKÖ
ÄÄNENMURROS
7
118
Vastaukset
- Tyttöolenjuu
Hyvä että tuli en kestä helareit
- ppppooiika
lol :DDdd
- vaimörköxd
Hahhah :D hyvä vaa,matala on seksikäs ;)
- uijhoijklhlujn
no vittu mun veli on 16 ja saatana helari ku joku vitun pikkuorava joka vetäny heliumii ja mä pikkuveljenä tälläne matalaäänine et pitää huutaa et kuulee mitä selitän :D
muahahaahaa hahahaahaahaaahhanhhhahaah että kun naurattaa onneks en oo poika
- Kissanlaatikko
Itelläin oli sama nuorena, tosin kesti kyl pari viikkoo
- 16vmiehenalku
No mä heräsin aamulla (niinkuin joka aamu XD)
Ja kun sanoi äitillenu hyvää huomenta niin sit se vastas:
Voi poika kulta!mitö olet eilen vetäny?
Sit olin sillee:
Öö...söin iltapalaksi ruisleipää ja mango jugurttin
Sit se vana huus mun iskän nimeä
Sit iskä tuli paikalle ja nauro päin naaamaa mun äitille että kai säny tajuat että meillä on iso poika ja kaikki oli ihan ok,tuli meinaa kovaa settii koulussa ikä aamuna ja seuraavan kuukauden ajan,olin silloin jotkain 13v ja 172cm pitkä että ei siin sit mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688