ÄÄNENMURROS

dddd32232

MITÄ VITTUA MULLE TULI VIIKOSSA ÄÄNENMURROS JA NYT ON IHAN VITUN OUTO ÄÄNI JA KAVERIT SANONUT, ETTÄ VEDÄN MUKA JTN HORMOONEJA HAHAHAAHAH VITTU OON MÖRKÖ

7

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttöolenjuu

Hyvä että tuli en kestä helareit

• ppppooiika

lol :DDdd

• vaimörköxd

Hahhah :D hyvä vaa,matala on seksikäs ;)

• uijhoijklhlujn

no vittu mun veli on 16 ja saatana helari ku joku vitun pikkuorava joka vetäny heliumii ja mä pikkuveljenä tälläne matalaäänine et pitää huutaa et kuulee mitä selitän :D

• muahahaahaa hahahaahaahaaahhanhhhahaah että kun naurattaa onneks en oo poika

• Kissanlaatikko

Itelläin oli sama nuorena, tosin kesti kyl pari viikkoo

• 16vmiehenalku

No mä heräsin aamulla (niinkuin joka aamu XD)
      Ja kun sanoi äitillenu hyvää huomenta niin sit se vastas:
      Voi poika kulta!mitö olet eilen vetäny?
      Sit olin sillee:
      Öö...söin iltapalaksi ruisleipää ja mango jugurttin
      Sit se vana huus mun iskän nimeä
      Sit iskä tuli paikalle ja nauro päin naaamaa mun äitille että kai säny tajuat että meillä on iso poika ja kaikki oli ihan ok,tuli meinaa kovaa settii koulussa ikä aamuna ja seuraavan kuukauden ajan,olin silloin jotkain 13v ja 172cm pitkä että ei siin sit mittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      229
      15147
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      132
      10553
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      122
      10122
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9351
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      53
      9175
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7079
    7. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6955
    8. 182
      6517
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      173
      6197
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    Aihe