MITÄ VITTUA MULLE TULI VIIKOSSA ÄÄNENMURROS JA NYT ON IHAN VITUN OUTO ÄÄNI JA KAVERIT SANONUT, ETTÄ VEDÄN MUKA JTN HORMOONEJA HAHAHAAHAH VITTU OON MÖRKÖ
ÄÄNENMURROS
7
219
Vastaukset
- Tyttöolenjuu
Hyvä että tuli en kestä helareit
- ppppooiika
lol :DDdd
- vaimörköxd
Hahhah :D hyvä vaa,matala on seksikäs ;)
- uijhoijklhlujn
no vittu mun veli on 16 ja saatana helari ku joku vitun pikkuorava joka vetäny heliumii ja mä pikkuveljenä tälläne matalaäänine et pitää huutaa et kuulee mitä selitän :D
muahahaahaa hahahaahaahaaahhanhhhahaah että kun naurattaa onneks en oo poika
- Kissanlaatikko
Itelläin oli sama nuorena, tosin kesti kyl pari viikkoo
- 16vmiehenalku
No mä heräsin aamulla (niinkuin joka aamu XD)
Ja kun sanoi äitillenu hyvää huomenta niin sit se vastas:
Voi poika kulta!mitö olet eilen vetäny?
Sit olin sillee:
Öö...söin iltapalaksi ruisleipää ja mango jugurttin
Sit se vana huus mun iskän nimeä
Sit iskä tuli paikalle ja nauro päin naaamaa mun äitille että kai säny tajuat että meillä on iso poika ja kaikki oli ihan ok,tuli meinaa kovaa settii koulussa ikä aamuna ja seuraavan kuukauden ajan,olin silloin jotkain 13v ja 172cm pitkä että ei siin sit mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141728- 65675
- 78531
- 39498
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467