Meillä takuu meni umpeen ja heti puhkes vuoden sisällä kolme putkea!
kokemuksia uponor unipipe?
14
2227
Vastaukset
- BauHerr
Mistä väität puhjenneen? Putkesta vai liittimestä?
Takuu on 2 v. Väitätkö tosissasi, että komposiittiputki on haljennut heti kahden vuoden jälkeen?
En usko.
Sen sijaan huonosti tehdyt liitokset voivat kyllä vuotaa. Sen uskon. Asentajan vika. - Tongithelpot
Komposiitti on epäpätevien asentajien suosiossa, koska nämä eivät osaa käyttää pillejä.
- vesivahinko
Putkesta hajonnut. 10v takuu. Kuulemma ollut jokin viallinen erä mutta ei tämä meidän...
- BauHerr
Laita valokuva.
Tuo on kyllä aika uskomatonta.
Asennukselle saa yleensä 2 vuoden takuun. - Anonyymi
Meilläkin hajosi putki, väittivät että linjastossa liian kuumaa vettä.
No kattilan lämpötila on 60 astetta. Js tuota se ei kestä.
Älkää ostako tuollaista kuraa, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
On vähän kusetettu olo.
- putkimies46
tuntuu uskomattomalta tietäen Uponorin laadun vika aiheutunut jostain muusta syystä
- Puuhapetter
Helmi on sama kuin se entisaikojen letku ja rautalanka.
- Tero_Putkari_kaupunki
Taas täällä joku putkipate vetää fantasiaa ja uskoo jo itsekkin kirjoittamansa. Itse olen asentanut 12 vuotta ja ei yhtään vuotaneita liitoksia tai putkia. Toisin kävi ystävälle, joka asensi jotain tuonti kamaa ja alle vuoden särkyi ensimmäinen liitin ja maksoi kaiken itse kun maahantuoja oli joku "pieni" hankala yritys. Asentaja liike onneksi osoitti suoraselkäisyyttä, mutta asentaa jatkossa vain suomalaisia Unipipe liittimiä seinään!
- Anonyymi
On niitä halkeamisia ollut komposiittiputkissa.
Pex muoviputki on kestävämpää. Näkyviin jääneissä putkissa suosivat näitä valkopintasia komposiitteja mutta en laittaisi kun näitä halkeamisia on tapahtunut.- Anonyymi
Siellä komposiitissa on sisäpinta samaa PEX:iä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä komposiitissa on sisäpinta samaa PEX:iä.
Juu, tuote olisi huippu, jos normaalipaksuisen PEX-putken päällä olisi vielä valkoiseksi pinnoitettu alumiini. Mutta eihän se noin mene.
- Anonyymi
Nii on mut se sisäkuori on aika ohut sitten ohut alumiini välissä ja taas muovi päällä. Naapurin mies juuri näytti alle 10 vuotta sitten asennettua komposiittiputken pätkää joka oli haljennut. Asennusfirma mennyt konkkaan eikä takuuta ollut. Alukerroksessa oli kuin olisi syöpynyt pari pientä reikää ja muovikuori oli pullistunut ja korkannut.
- Anonyymi
Ette vaan osaa...
- Anonyymi
Lisää vaan asentajia jotka ovat ryss...amatimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718