Käynti peränkylän kirppis/"anttiiki" kaupassa.

Roinaajaantiikia

Täytyy sanoa että nyt on mennyt markat ja eurot sekaisin myyjältä,eihän se tietenkään tyhmä ole joka tavaran hinnoittelee tyhmähän on se joka sen maksaa. On tullut kiereltyä muissakin vastaavissa liikkeissä ja hinta on ollut tuollaisella roinalla aivan eri.

Hyvää kesää ja onnistuneita ostoksia.

12

3070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoo890

Tosi kuin vesi.

• Raumlaise

Ei saa kuittia!

• Aikatouhuu

Kuitti pitää antaa joka ostoksesta,ilmoitus verottajalle lähtee takuuvarmasti.

• Byer

Tosi ko vesi. Ei anna kuittia. Eikä tarjoo. Mikä lie... Tavaran alkuperästä ei saa mitään selvää jos kysyy.

• Porvari
        Byer kirjoitti:

Tosi ko vesi. Ei anna kuittia. Eikä tarjoo. Mikä lie... Tavaran alkuperästä ei saa mitään selvää jos kysyy.

Tutkikaas hieman lakia ennen kuin kateellisina tuostakin kirpparin pitäjästä teette mitään hätiköityä

• Valilähti
        Porvari kirjoitti:

Tutkikaas hieman lakia ennen kuin kateellisina tuostakin kirpparin pitäjästä teette mitään hätiköityä

Kuittia pitää tarjota,kuitti pitää antaa,ainoastaan ulkokirppiksessä on poikkeuksia.

• kääkks

Taitaa olla tavaran hamstraaja, niin ettei tykkää edes myydä.

• Veturitalli

Pitäköön paskansa noilla hinnoilla ei tarvii minulle myydä,tuota tavaraa kyllä löytyy ja erihinnoilla. Tavaran alkuperä kiinostaa ja onhan se osittain selvinnytkin. Kuitti asia on tutkinnassa.

• jeue2

Kateellinen mene rannalle ruikuttaa

• Tasapuolisuutta

Tää ei ole kateutta - samat säännöt kaikille veronmaksajille kiitos!

• Tutkitaan

Elikkä äijä kiertää veroja, no sinne pitää lähettää tarkastaja,kerran olen paikassa käynyt mitään en ostanut,mielestäni tavara oli tullut väärään osoitteeseen sen olisi pitänyt mennä stenalle.

• turparulla

Poikkesin siellä kerran ja lähtiessä suljin oven perässäni, eli hinta/laatu suhde ei kohdannut toisiaan, kuittia en myöskään saanut mikä jäi askarruttamaan, no, eipä tosiaan tarvitse enää poikkeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      97
      8149
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      5052
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3314
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1703
    5. 57
      1480
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1438
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      170
      1295
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      57
      1046
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      923
    Aihe