Täältä ei löydy sitä kaipaamasi henkilöä. Täällä ei synny suhteita. Tämä on vain purkautumis ja ikävöinti paikka, jonne voi avautua ja keskustella asioista. Toisinaan heittää huumoria ja jotkut provoavat. Ajanvietto paikka. Oletteko samaa mieltä?
vanha uutinen
8
<50
Vastaukset
- Minäainakin
täysin samaa mieltä. Täällä kirjoittaa ne kaikkein sekopäisimmät, joihin minä satunnaisena vierailijana en tunnusta lukeutuvani. :)
- oukkeii
Huumorilla siis :D
totta
- Palstaihastus
Komppaan täysin aloittajaa! Mutta sitä ihmettelen, missä hän luuraa, kun ei kuulu eikä näy.
- anonyymisti_vain
johtuu tietosuojalaista.
- Reilupeli
En tiedä, mutta joku näyttää sekoavan heti, jos kirjoitan jotain tunnistettavaa. Ja joku näyttää olevan kovasti kiinnostunut jonkun A miehen kaipaamisista. Itse en ole sellaista kysellyt täällä enkä muualla. Ei kuulu mulle.
Vanhasta tottumuksesta täällä pyörin, enkä ole antanut muuta ymmärtää. Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut asiallisesti. Ja tilanteen myöntänyt. Riittävät tunnisteet olen laittanut myös siitä, ketä täällä joskus kaipasin. Yhtä kerrallaan. - tämä_täältä_sivusta
olen löytänyt montakin täältä , mutta joo , ajanvietettähän tämä vain taitaa olla.
- Tälläiseksimennyt
Ei monikaan täällä edes halua tosissaan yhteyteen kun on paljon helpompaa elää unelmissa ja haaveissa ns. suojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060