Mä oon omistanu 1 roborpvski uroksen ja se oli ostettu puutorinakvaariosta se oli uros ja oli kyllä käsikesy on kyllä jo kuollu ;( sit ostin talvikon naaraan tällä kertaa ja on mulla vieläki ja on ieltään jo yli 2vuotta sen mä ostin Turun faunattaresta skanssista mutta se ei kesyyntynyt en ole ottanut selvää kuinka kesyjä kasvattajalta otetut ovat mutta uskon että kasvattajalta tai puutorinakvaariosta saa hyvä en itse oiken pidä faunattaresta on hirmu kallis kauppa :( olen harkinnut myös ottaa seuraavaksi cambellin mutta en tiedä että kuinka helposti kesyyntyvät ja ottaisinko naaraan vai uroksen olis kiva jos joku vastailis? :)
En keksi otaikkoo
1
<50
Vastaukset
- vitriinikaappi
Robot ja campbellit on molemmat laumaeläimiä, joten jos oot suunnitellut ostavasi campbellin niin osta kaksi. Ja mieluiten kasvattajalta, koska ovat tosiaankin usein paljon kesympiä ja käsitellympiä kuin eläinkauppa hamsterit. Uroksien ja naaraiden välillä ei kauheasti ole eroja, paitsi että uros kääpiöhamstereiden mahassa on hajurauhanen joka likaantuessaan saattaa haista ja se pitää putsata veteen liotetulla vanupuikolla.
Vaikutat hieman siltä ettet oo kauheesti ottanut selvää hamstereista, jos et kerran tiennyt edes että jotkut lajeista ovat laumaeläimiä ja tarvitsevat samaa sukupuolta olevan kumppanin. Joten jos et oo vielä käynyt suomen hamsteriyhdistyksen sivuilla niin suosittelen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303601Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.137944Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839