En keksi otaikkoo

Hamsterit

Mä oon omistanu 1 roborpvski uroksen ja se oli ostettu puutorinakvaariosta se oli uros ja oli kyllä käsikesy on kyllä jo kuollu ;( sit ostin talvikon naaraan tällä kertaa ja on mulla vieläki ja on ieltään jo yli 2vuotta sen mä ostin Turun faunattaresta skanssista mutta se ei kesyyntynyt en ole ottanut selvää kuinka kesyjä kasvattajalta otetut ovat mutta uskon että kasvattajalta tai puutorinakvaariosta saa hyvä en itse oiken pidä faunattaresta on hirmu kallis kauppa :( olen harkinnut myös ottaa seuraavaksi cambellin mutta en tiedä että kuinka helposti kesyyntyvät ja ottaisinko naaraan vai uroksen olis kiva jos joku vastailis? :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitriinikaappi

      Robot ja campbellit on molemmat laumaeläimiä, joten jos oot suunnitellut ostavasi campbellin niin osta kaksi. Ja mieluiten kasvattajalta, koska ovat tosiaankin usein paljon kesympiä ja käsitellympiä kuin eläinkauppa hamsterit. Uroksien ja naaraiden välillä ei kauheasti ole eroja, paitsi että uros kääpiöhamstereiden mahassa on hajurauhanen joka likaantuessaan saattaa haista ja se pitää putsata veteen liotetulla vanupuikolla.
      Vaikutat hieman siltä ettet oo kauheesti ottanut selvää hamstereista, jos et kerran tiennyt edes että jotkut lajeista ovat laumaeläimiä ja tarvitsevat samaa sukupuolta olevan kumppanin. Joten jos et oo vielä käynyt suomen hamsteriyhdistyksen sivuilla niin suosittelen! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe