Olen jo iäkkäämpi herrasmies ja aina kun näen Tojon tulevat mieleen entiset rähmällään olot kommari neukkulaan. Puuttuu vain Kekkonen Brežnev ja Lada.
Oi niitä aikoja...
13
<50
Vastaukset
- Muuten_hyvä
mutta trollistasi puuttuu yksi pikku juttu eli logiikka. Kerros meillekin, mitä oikein ajattelit oksentaessasi tuotoksesi. No, anna tulla vaan rohkeasti.
- sama_kaiku_askelten
Tojotalla ajavat aatteen miehet, jotka ennen ajoivat Ladalla.
- molemmat ovat itäautoja
- nämä valitaan, koska muillakin aatetovereilla on
- autonvalinta perustellaan samoin, eihän tämä huippua ole, mutta halpa ylläpitää/korjata itse, lähtee käyntiin pakkasessakin jne.
- hyvä_muuten
Aloittaja on tyypillinen skodahölmö. Kirjoittaa skodasivuillakin enemmän Toyotasta kun skodasta. Jätetään omaan arvoonsa
- TojoOnRomu
Ei ole aloittajalla Skodaa.
- on.sillä
Jos ei Skodaa niin pahemmanlaatuinen asennevamma kuitenkin.
- Laatumies_stadista
On sillä skoda. Ja asennevamma. Kirjoitus paljastaa. Skodapalstallakin kaikki puheet kääntyy toyotaan. Nuo itäautopuheet ovat olleet ja kuuluvat ainoastaan skodapalstalle. Kuka muu niistä täällä kirjoittaisi kuin jorma itäautomies itse.
- SatavarmaTieto
Laatumies_stadista kirjoitti:
On sillä skoda. Ja asennevamma. Kirjoitus paljastaa. Skodapalstallakin kaikki puheet kääntyy toyotaan. Nuo itäautopuheet ovat olleet ja kuuluvat ainoastaan skodapalstalle. Kuka muu niistä täällä kirjoittaisi kuin jorma itäautomies itse.
Ei ole aloittajalla Skodaa vaan uudenkarhea tehokas premiumauto.
Toyota on itäauto, Skoda on Natoauto. - kiinnijäitjorma
Sori. Itäautoista puhutaan skoodapuolella. Se paljastaa kirjoittajat.
- Premiumautoilija
kiinnijäitjorma kirjoitti:
Sori. Itäautoista puhutaan skoodapuolella. Se paljastaa kirjoittajat.
Toyota on idästä, Skoda lännestä.
- boussimo
Ny kyllä teroa harmittaa, etten sanoisi suorastaan viduttaa! (*^*)
- aitoIS250
Koville ottaa jormalla kun tulee tänne vänkäämään heh
Alkoko suorastaan vihtuttaan- HirveitäRomuja
Tojouskonto naurattaa. Kuten koko itäkipat.
- Kaalivankkuriskoota
Mene ny jorma meneen ja pysy siellä. Skootalles nauraa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808