auttakaa tietämätöntä

hellpppistä

Moikka! Minulle tuli postissa sossulta sellanen lappu.. Siin luki jotenki näin:
Vakuutan sosiaalitoimiston maksamaan vuokran suoraan vuokranantajalle ja sit piti allekirjoittaa se.
Niin kysynkin et maksaako ne koko vuokran vai mitä toi tarkotti?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24356

      Tarkoitat varmastikin valtuutusta :)

      Allekirjoittamalla paperin, annat valtuutuksesi sosiaalitoimistolle, että ne maksavat vuokran puolestasi suoraan vuokranantajasi pankkitilille. Kyllä se tarkoittaa juuri sitä.

    • MaxIncomes

      Ei missään nimessä saa allekirjoittaa.

      Etuisuuksien tulee tulla etuisuuksien saajalle, ei vuokraaja nilkeille.

      Eikä sossu saa omin nokkinessa suoraan maksaa, asiakkuutesi sossuun on salassapidon alainen.

    • SossullePataan

      Jos haluat että vuokraisäntäsi tietää että olet sossun asiakas niin allekirjoita, ellet halua niin revi lappu ja sossu joutuu maksamaan vuorarahat tilillesi josta maksat sitten vuokran itse.
      Ei sitten missään siinä lapussa tai koko kirjeessä ollut mainittu että allekirjoittaminen on vapaaehtoista? Ellei ollut niin ainakin minä lähettäisin kyseisen lapun oikeusasiamiehelle tai aluehallintovirastolle "arvosteltavaksi", tuosta sossu saa paljon pisteitä ja mahdollisesti myös papukaijjamerkin.

      Voit titeysti sossusta kysyä vielä mitä tapahtuu ellei allekirjoita, keskustelu/puhelu/sähköposti/kirje kannattaa tallentaa ja lähettää liitteenä kanteluun.

    • ödkvmklkll

      Jos osaat itse maksaa omat vuokrasi niin ei kannata allekirjoittaa jos taas vuokranmaksusi on "vaihtelevaa" niin parempi vain ulkoistaa tuokin asia sossulle. Ei ne koko vuokraasi maksa vaan sen toimeentulotuen vajeosuutesi, ellet sitten ole täysin tuloton etkä saa edes työmarkkinatukea.

    • takasi

      Hei jos on kyseessä Vantaa sosiaali toiminta et muuten saa vuokrasi maksettu kirjoitta alle paperi olet leima otsaan sossun pommi ja saat mennä kykyyn alas 5vuotta saat normi paperit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe