Ostin lasi kuitua ja pakkelia ja routarin teipiä niin pääsen paikaamaan Aven ruostunuta pohjaa. Viellä ostin halpaa öljyä niin voi tehdä öljyn vaihdon kun näisä on niin lyhyt huolto väli.
Kurvasin Avensiksella halpahallin pihaan
Avemään
4
<50
Vastaukset
- Uusiluuseriilmaantunut
Eihän sulla vitun luuserilla ole varaa mihinkään Avensikseen !
Olet tyhjätasku kitisijä ainoastaan !- Laatuautoilija
Kukapa vaativa autoilija tyytyisi Avensikksen räppänään, ei kukaan.
Aja sinä tyhjätasku luuseri riisipurkilla!
- Laatuaseon
Opettele sinä pikku amisviiksi kirjoitustaito ensin, ennen kuin tulet laatumiesten palstalle piipittämään. TOYOTA NO 1.
- PaskaMerkkiSeOn
Eihän toyotistit osaa kirjoittaa, aloittajakin sen todistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714