Sattuuko tamponin laitto?

ApuaTarvitsevaTampooni

Haluisin tietää sattuuko tamponin laitto kun se laitetaa? Vai miltä se niinku tuntuu tiiän et ei sitä voi täällä sillee sanoo miltä se tuntuu mut jos joku osais sanoo? Meilläki koulussa (sittekunne alkaa)vissii on taas uintii ja mulla on menkat et en tiiä onko ne just sillon ku mennää uimaa mut jos on nii sattuuko sen laitto?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14-vuotias

Mulla ei sattunu laittaminen. Oon 14-vuotias ja neitsyt. Yksi sormi mahtuu vaan, joten kokeilin pienellä tampoonilla. Mutta pois ottaminen sattui ihan kamalasti. Piti vain repäistä se ja se sattui. Ei meinannut aluksi lähteä. Tampooni oli turvonnut jo liian isoksi. Mutta suosittelen kokeilemaan pientä tampoonia aluksi. Kannattaa kokeilla rauhassa jo etukäteen.

• yugfjh

Muistutetaan kuitenkin, että "kokeilla etukäteen" tarkoittaa kaikissa tapauksissa menkkojen aikana. Sattuu aivan taatusti, jos menee kokeilemaan tamponia kun menkat eivät ole käynnissä. Mutta vielähän tässä on kuukausia jäljellä, jolloin on menkat ja voi kokeilla.

Laittaminen ei tunnu sen ihmeellisemmältä kuin vaikka etusormen työntäminen emättimeen.

• Aikuinennainen-

Tamponin laittaminen ei satu lainkaan, mikäli sen laittaa oikein. Kannattaa aloittaa pienemmistä tamponeista ja kokeilla mikä tuntuu itsestä parhaimmalta.
      Hyvä asento tamponin laittoon ainakin itselle nuorempana oli sellainen, että kaikki housut veks, toinen jalka vessanpytyn päälle jolloin tavallaan olet haara-asennossa. Sitten ei muuta kuin tamponia taakse ja ylös.
      Joskus sattuu yhä edelleenkin poisottaminen, mutta olen omalla kohdalla tulkinnut sen vain vähäisen vuodon syyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe