Tasan 8 v sitten siirryin täysin Linuxiin

Kuit-van-Hunttelaar

Päivä oli 6.7.2007 kun poistin koneestani Windows XP:n koska se oli aivan surkea. Siirryin käyttämään Linuxia. Olen ollut tyytyväinen tuohon valintaan. Olen säästänyt paljon rahaa ja hermoja. Kaksi printteriä on ollut käytössä ja kaikki muutkin oheislaitteet ovat toimineet "out-of-box"-varmuudella. No problems at all. Linux on loistava.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuit-van-Hunttelaar

      Lisäksi olen asentanut ainakin 20 muulle henkilölle Linuxit heidän koneisiinsa. Muutamaa lukuunottamatta kaikki käyttävät yhä Linuxia. Parin osalta en tiedä jatkoivatko käyttöä. Vain yksi tyyppi käyttää vielä Windowsia (uusimmassa koneessaan). Olen siis lisännyt omalta osaltani Linux-käyttäjien määrää lähes 20-kertaisesti.

      • Mika_tuhoo

        Mika ja Mikan toverit ovat siis ainoat linuksin käyttäjät?


      • Niin_tuhookin

        Heh heh heh.........siltähän tuo vähän vaikuttaa......† ....hih hihh hih hih hih........†


    • windows_imeskelee

      Ubuntuun siirryin 2010 alussa eli 5 vuotta käytetty päivittäin.

      • Tubutin__tuhosi

        Niin siirryin minäkin - Ja samana vuonna myös lopetin......†


    • linux-paras

      Minullakin on hiukan reipas 8 vuotta siirtymiswstä Linuxiin. Edelleen käytän Ubuntua ja Linux Mintiä enkä koskaan enää aio maksaa laillista lisenssimaksua enkä alveja softasta. Olen pysyvästi Linux-käyttäjä.

      • Ultra_toimimaton_tubutin

        Minä taas maksan mielelläni erinomaisesti toimivasta käyttöjärjestelmästä!
        Mitä ihmettä tekisinkään ultra-toimimattomalla tubuttimella......†


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe