Tasan 8 v sitten siirryin täysin Linuxiin

Kuit-van-Hunttelaar

Päivä oli 6.7.2007 kun poistin koneestani Windows XP:n koska se oli aivan surkea. Siirryin käyttämään Linuxia. Olen ollut tyytyväinen tuohon valintaan. Olen säästänyt paljon rahaa ja hermoja. Kaksi printteriä on ollut käytössä ja kaikki muutkin oheislaitteet ovat toimineet "out-of-box"-varmuudella. No problems at all. Linux on loistava.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuit-van-Hunttelaar

Lisäksi olen asentanut ainakin 20 muulle henkilölle Linuxit heidän koneisiinsa. Muutamaa lukuunottamatta kaikki käyttävät yhä Linuxia. Parin osalta en tiedä jatkoivatko käyttöä. Vain yksi tyyppi käyttää vielä Windowsia (uusimmassa koneessaan). Olen siis lisännyt omalta osaltani Linux-käyttäjien määrää lähes 20-kertaisesti.

• Mika_tuhoo

Mika ja Mikan toverit ovat siis ainoat linuksin käyttäjät?

• Niin_tuhookin

Heh heh heh.........siltähän tuo vähän vaikuttaa......† ....hih hihh hih hih hih........†

• windows_imeskelee

Ubuntuun siirryin 2010 alussa eli 5 vuotta käytetty päivittäin.

• Tubutin__tuhosi

Niin siirryin minäkin - Ja samana vuonna myös lopetin......†

• linux-paras

Minullakin on hiukan reipas 8 vuotta siirtymiswstä Linuxiin. Edelleen käytän Ubuntua ja Linux Mintiä enkä koskaan enää aio maksaa laillista lisenssimaksua enkä alveja softasta. Olen pysyvästi Linux-käyttäjä.

• Ultra_toimimaton_tubutin

Minä taas maksan mielelläni erinomaisesti toimivasta käyttöjärjestelmästä!
        Mitä ihmettä tekisinkään ultra-toimimattomalla tubuttimella......†

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe