LUNA MIMOSA?

Jgfdgjkkj

Tytölle mietitään nimeä ja LUNA sekä MIMOSA ovat suosikkeja. Kumpi olisi kivempi ja toisia nimiä saa ehdottaa. Mietittiin LUNA MIMOSA, mutta jotenkin ei rimmaa, vaatisi ehkä kolmannen nimen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä ns. "välinimiä":
      Ada
      Ninni
      Nella
      Netta
      Ina
      Sara

      T: Jospa minä kissan saisin,
      siitä tulisi Luna. Miau :3

    • etsilleen1
    • joitakin

      Luna Iris Mimosa
      Luna Auri Mimosa
      Luna Helen Mimosa
      Luna Sara Mimosa
      Luna Eden Mimosa
      Luna Erin Juliana
      Luna Selena Mimosa
      Luna Nette Mimosa

    • munanpuute

      Muna Limosa

    • vinkkipinkki

      Jos nimiä on vain kaksi, toimisiko Una Mimosa paremmin? Tietenkin tuolloin etunimen merkitys muuttuu, mutta jos se ei haittaa niin sointi on parempi.

    • mielipiteeni

      Luna Minerva sopisi paremmin ja riittäisi kaksi nimeä. Minustakaan Luna Mimosa ei rimmaa. Jotenkin Mimosa ei kuullosta hyvältä.....mosa.

    • Padadam1

      Mun tutulla on koira, jonka nimi on luna.. ja tuolla kylillä oli joskus Pizzeria Luna. Mimosa kuullostaa terveyssiteeltä. Tai Yves Rocherin hajuvedeltä.

      Jos olis pakko valita noista kahdesta, niin valitsisin Luna.

      • koirianOnKaikenNimi

        niin.. Minun tuttava piiristäni löytyy Roosa, Pekka, Jukka, Arttu, Tommi, Toni, Oliver, Minttu.... loputon suo. Ihmiset nyt antavatnykyään koirilleen ihmisten nimiä...hohhoijaa.


        Luna Mimosa kuulostaa mun korvaan ihan hyvältä. riippuu tietenkin sukunimestä.

        tyttöähän kutsutaan kuitenkin Luna Virtaseksi eikä Luna Mimosa Virtaseksi... vai kenties Mimosa Virtaseksi? Jos haluat että tyttöä kutsutaan Luna Mimosaksi on se kirjoitettava väli viivalla Luna-Mimosa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe