Oisko ketään 15-17v poikaa, joka vois tulla söpöilee mulle? :3 mä nimittäin oon tosi hellyydenkipee ja haluisin niin paljon halii ja pussailla kokoajan :c oon sellanen halinalle.. Et ois tosi kiva, et jos joku vois anona munkaa vähä söpöillä jotai ja saada mua vähä kiimaseks tai jtn :33 ei liikaa, ei mitään nakukuvien pyytelyi tms. Haluun vaan täysin anonyyminä olemista ja sellasta SÖPÖILYY. Ei mitää tuhmii pervouksii tai 12v poikii. Tykkään mua vanhemmista pojista, oon siis ite 14. Tulkaa kikkaa @justdanceformeok :)
Söpöilyseuraa?(:
superxcxx
3
<50
Vastaukset
- 98pojujkl
En kikkaa enne ku tiiän mis asut ;)
- superxcxx
Emmä haluu kertoo..
- herätkäänyvittu
herätkää ny vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760