ääsmarketin harjoittelija ?

mammakaupass

kauppa ryhmät on ottaneet näitä työttömiä lukiolaisia kassoilleen taas ja kyllä mietin ässässä nuoren tummatukkaisen tytön asiakaspalvelua!? kassalle tullessani katsoi päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa ja mutisi hiljaa jotain. lähtiessä lapsenikin kysyi mikä tätiä vaivasi. kyllä jäi niiiiiin huono maku, ei oo tulevaisuutta tällä neidillä kaupan kassalla. ainakaan toivottavasti. älkää ottako niitä säälistä jos ei he ole asiakaspalvelu taitoisia.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katinen0

      En tiedä puhutaanko samasta, mutta nuoren tumman hoikan meikatun tytön käytös ihmetyttää meidänkin perheessä...

    • puolustaja

      Ainakin yksi k...... Tummatukkainen tyttö on äärimmäisen hyvän näköinen ja ei kuuluisi s-marketin kassalle!

      • Annanuorellemahdollisuus

        Antakaa nuorelle mahdollisuus kesätyössään. Muistelkaa miten itse aloititte ensimmäisen työpaikan vai oletko ikinä edes ollut palkkatyössä. Ei ole helppoa jos kotona pidetään paikkakunnan parhaana ja elämän arki tulee vastaa kaupan kassalla. Moni näistä tytöistä etenee 10 vuodessa Lidissä esimiehiksi kaupanalalla. Muistakaa että nämä nuoret maksaa vanhemman sukupolvet eläkkeet aikanaan. Muutama ystävällinen sana auttaa enemmän kuin naulitseminen.


      • elkäke

        Jaa, että maksaa eläkkeemme. Ei todellakaan, kyllä me olemme itse maksaneet eläkkeemme omista palkkatuloistamme työuran aikana.


      • eläkekassat

        Jukkisuuden kipeät poliitikot ovat hävittäneet nykyiset eläkevarannot. Sama linja elää toisten ansaitsemilla rahoilla kuin Pieksämäenkaupungin johdossa.


      • tulevaisuudentoivot

        Lukiolaiset pikkupimut uskottelevat olevansa maailman kansalaisia. Valitettavasti vaiho-oppilaspaikka maksaa, vaikka he kuvittevat sen olevan täydenpalvelun lomamatka kaus pois kotoa. Naama myrtyneenä he joutuvatkin tekemään hanttihommia ja pääsykokeetkaanneivät läheskään kaikille tuo jatko-opiskelupaikkaa. Karu totuus on, että noin 20% saa sellaisen jatko opintojen mahdollisuuden, josta voi seurata ns. "huipputyöt". Nämä nenäänsä nypistelevien pikkupimujen kohtalona on ikuinen tyytymättömyys elämäänsä ja alempisosiaaliluokka. Isien ja äitien namiskukkelit eivät pärjää elämänkoulussa.


    • minävain9

      On joo hyvännäköinen ja itse ainakin sain hymyn eikä tympeestä tietoakaan. Liekkö johtunut kakslahkeisuudesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe