Itse olen 14-vuotias lesbo ja seurustellut vuoden tyttöystäväni kanssa. Nyt pieni gallup/kysely:
1. Minkä ikäinen olet?
2. Milloin tajusit, etteivät pojat kiinnosta?
3. Oletko tullut kaapista?
4. Oletko butch vai femme-henkinen?
5. Entä kumman tyylisistä olet itse kiinnostunut?
6. Seurusteletko? Jos kyllä, niin kerrohan hieman suhteestanne!
KYSELY LESBOILLE! :D
2
<50
Vastaukset
- Butch-girl
1. 14 (Toistaseks D:)
2. Noin pari vuott sitte ;D
3.Osittain :') Äidille,muutamill tädeill,mummill ja frendeill (myös nettifrendit) :3 Koulussa oon ollu hiljaa,ku frendi joutuu kärsimään mun takia jo nyt kiusaamist D;
4.Butch..Uskoisin ainaski :') (esim.Lyhyet hiukset,housut, T-paidat, skeittikengät/maiharit & kauluspaidat)
5.En tied..Se vaan riippuu kehen oon sillon ihastunu ja hänen tyyliin..Molemmat must hyvii tyylei ^^"
6. Juu :) Ollaan tunnettu 3vuotta ja ihastunut olin 8kk häneen. (En enää..Nimittäin en halua hänen tilalleen enää ketään toista..Hän on mun oikee ♥) Molemmat ollaan välillä kuin tuuliviirei,mutt kumpikaan ei haluu toisell pahaa.. Jokainen hetki minkä oon hänest erossa on raskasta.Molemill kova elämä takana ja edessä,mutt en olis uskonut ikin olevani näin onnelline ♡ Nyt 2kk seurusteltu :3 Btw..Molemmat ollaa enempi Butch-tyylisii ja kuunnellaa rockii c; - Fakegirl01
1. 14 vielä tämän vuoden
2. Joskus toisen ja kolmannen luokan välissä...
3. Muutamille parhaille ystäville ka ihastukselleni...
4. Butch ehkä enemmän jotain siltä ja väliltä oikeastaan..
5. Kumpikin käy.. Ihastukseni, kuten minäkin, jotain siltä ja väliltä
6. En xDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770