Helle kuulemma jatkuu vielä

A-vinkki

...tän päivää...lets enjoy it...

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARYKRANTI

JANOTTAAAAAA!

• tämmöttiitäällä

Joo, mä tulin sisälle jo..oon niin paskana et pitää mennä saunaan. Hirveen duunin tein ja nii poikki et syön hedelmää makaaviltani, mieti ku et oonkohan hengissä kun saunaan...mut en nielaissut.

Mä oo nii ilonen et oon hengissä ja et aurinkokin paistaa. Ei nyt täytyy kyl sanoo, et o se Suomen kesä vaan niin parasta ja ulkohommii ei voita mikkään :)

• A-vinkki

Nää kelit vaatii hellehatun, koithan pärjäillä, lähen liikkumaan tuonne auringon alle...niin ja takaisinkin pitäis sitten päästä :)
        Mukavaa illanjatkoa

• entoiedellinen
        A-vinkki kirjoitti:

Nää kelit vaatii hellehatun, koithan pärjäillä, lähen liikkumaan tuonne auringon alle...niin ja takaisinkin pitäis sitten päästä :)
        Mukavaa illanjatkoa

Varo oikealta tulevia liikenteessä.

• A-vinkki

Lähinnä piti varoa niitä takaapäintulleita ohittajia etteivät jyränneet päälle, mutta hyvin tuli selvittyä alla auringon.

• pidätoi

Sulla (vinkkaajalla) on aina jotain positiivista sanottavaa :).

• eikylläole
        pidätoi kirjoitti:

Sulla (vinkkaajalla) on aina jotain positiivista sanottavaa :).

Haha, etpä tunne häntä oikeasti.

• pidätoi

En tunne lainkaan. Käyn harvoin, ehkä parhaat palat on tullut luettua. En silti tuomitse täällä ketään, sanokoon kukin mitä ite lystää :). Itse luen mielelläni vain positiiviset jutut. Lopetan kesken jos mun mielestä typerää :)

• mieti-sitä

Tänään jatkui helle vielä pitkään kuten eilenkin ja sitä edellisenä pvänä jne ja kirjoitella jaksoi. Minkäköhän takia, mietipä sitä.

• mitääntajuakaan

Joku varmaan miettii. Mä oon kans nauttinut hyvistä ilmoista, silloin en yleensä täällä ole.

• mieti-sitä

No nii-in yhdelle tietyllehän nämä jutut on täällä tarkoitettu. Palstailusta ei ollut varsinaisesti kyse.

• hellehattupelle

Liian kuumoo

• eikalalokki

pelikaani lens turpiiniin

• eihavaintoa

epäilen

• itsrainingmäään

Oon sademies ja sateen tuon

• kuumaahuumaaaa

Tarkoitat saunassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe