Miten voi hoitaa netissä myymisen...

tienaajanalku

jos ei omista pankkitiliä tai PayPalia? Olen alle 18-vuotias jonka vuoksi en voi omistaa omaa pankkitiliä, niin miten voin hoitaa myymisen netissä? Vanhemmat tuskin suostuu omien tiliensä kautta hoitaan myymistä...

12

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuwewded

vanhempien kanssa pankkiin avaan tili

• tienaajanalku

On jo, mut tuskin jaksaa/viittii hoitaa vaivaa mikä siitä tulee eikä anna mun koskee omaan tiliini. Btw, olen jo 16 joka meinaa et vaikka asia ei ratkeiskaan ny nii kuitenkin voi alkaa myymään sit viimestään parin vuoden päästä. Voin ostaa, täyttää ja nostela tiliäni muuten miten haluan mut myymistä tilin kautta tuskin sallii :(

• tienaajanalku

ja "koskemisella" tarkoitan tilin hallintaa netistä käsin.

• Torille

Kirjaudu toriin, mä ainakin myyn siellä kaikkee ja oon alaikänen :)

• tienaajanalku

Sori huono selitys, mut tarkotan enemmänkin netissä maksujen hoitoa. Jos myyn odottaen käteistä postissa on noin 99% todennäköisyys että minulta vaan huijataan rahaa, ja vaikutan huijarilta jos pyydän lähettämään rahat ensin.

• idänpahanoita

En tie. Tai tien mut en aijo kertoo.

• helppoakuinheinänteko

Käyt avaamassa tilin, et tarvi vanhempia siihen

• twetwtewt

nuorisotili vai mikä onkaan?

• jigieigeih

kyllä vittu on vaikeeta taas. mulla oli jostai 13v lähtie visa electron ja pankkitili jota käytin iha ite vaan, horoäidilläni ei ees ollu tunnuksia sinne ni sain käyttää mite huvitti. tee itekki noi ja laita vaa huutonetissä et oot 18v, ei ne mitää voi tarkistaa :D

• Rrrrd

Jep, kyl Paypalinkin voi tehdä pistät vaa yli-iän ja siinä se, ei kukaan saa tietää mitään, jos ei ole suurista summista kyse. Jos et halua tehdä, voit ilmoittaa pankkitunnuksesi tilinumeron niin kun maksu on varmentunut voit lähettää postis tavaran, jonka ostettiin huutonetis tms

• Postiennakko

Postiennakko

• CDR

http://bit.ly/OBECjm

Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      87
      10618
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      244
      4550
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      163
      3933
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      165
      3429
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      65
      3240
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      65
      2984
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2622
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      25
      2200
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      64
      1762
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      162
      1497
    Aihe