jos ei omista pankkitiliä tai PayPalia? Olen alle 18-vuotias jonka vuoksi en voi omistaa omaa pankkitiliä, niin miten voin hoitaa myymisen netissä? Vanhemmat tuskin suostuu omien tiliensä kautta hoitaan myymistä...
Miten voi hoitaa netissä myymisen...
12
162
Vastaukset
- juuwewded
vanhempien kanssa pankkiin avaan tili
- tienaajanalku
On jo, mut tuskin jaksaa/viittii hoitaa vaivaa mikä siitä tulee eikä anna mun koskee omaan tiliini. Btw, olen jo 16 joka meinaa et vaikka asia ei ratkeiskaan ny nii kuitenkin voi alkaa myymään sit viimestään parin vuoden päästä. Voin ostaa, täyttää ja nostela tiliäni muuten miten haluan mut myymistä tilin kautta tuskin sallii :(
- tienaajanalku
ja "koskemisella" tarkoitan tilin hallintaa netistä käsin.
- Torille
Kirjaudu toriin, mä ainakin myyn siellä kaikkee ja oon alaikänen :)
- tienaajanalku
Sori huono selitys, mut tarkotan enemmänkin netissä maksujen hoitoa. Jos myyn odottaen käteistä postissa on noin 99% todennäköisyys että minulta vaan huijataan rahaa, ja vaikutan huijarilta jos pyydän lähettämään rahat ensin.
- idänpahanoita
En tie. Tai tien mut en aijo kertoo.
- helppoakuinheinänteko
Käyt avaamassa tilin, et tarvi vanhempia siihen
- twetwtewt
nuorisotili vai mikä onkaan?
- jigieigeih
kyllä vittu on vaikeeta taas. mulla oli jostai 13v lähtie visa electron ja pankkitili jota käytin iha ite vaan, horoäidilläni ei ees ollu tunnuksia sinne ni sain käyttää mite huvitti. tee itekki noi ja laita vaa huutonetissä et oot 18v, ei ne mitää voi tarkistaa :D
- Rrrrd
Jep, kyl Paypalinkin voi tehdä pistät vaa yli-iän ja siinä se, ei kukaan saa tietää mitään, jos ei ole suurista summista kyse. Jos et halua tehdä, voit ilmoittaa pankkitunnuksesi tilinumeron niin kun maksu on varmentunut voit lähettää postis tavaran, jonka ostettiin huutonetis tms
- Postiennakko
Postiennakko
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762