mies ,näetkö mulle asioista?

kuuoinaassa

Mitä sinä näet minulle,? Oman tien kulkija naiselle? Olen aina yksinäisyydestä kärsinyt,koska olen erilainen kun enin osa ja se saa tuntemaan että en saa seuraa ja rakkautta tarpeeksi.Tuntuu että suurin osa ihmisistä on liian erilaisia ja tykkää vaan omasta itsestään ja hauskan pidoista,itse haluan elää rauhaisaa ja selvää elämää.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarer

eikö mulle näy oikeasti siis mitään? muille nähtävästi elämä tarjoaa näkemistä....

• näkeväinen

Liian suora ja selkeä kysymys jota kukaan ns näkijä ei keksi liirumia.Nämä ei näe mitään.

• Ota rennosti. Erilaisuus on asia, jota moni pelkää.

Sinulle tuli vahvat liekit/kipinät, et siis näytä olevan kovin kauaa enää yksinäinen. Mutta muista tarkistaa kolikon kääntöpuoli!

• ketääneilämmitä

Tulisijasi näen...- hyödyttömänä.

• Zonette

Raha näkyy tässä olevan tärkeä asia ja odotelet tietoa sihen littyvää saat sen mitä pyyditkin.Erakkona sinut nään ja jokin sairaus ja siihen lityvä toipuminen teki sen.Tulepa täällä elämä muutumaan tule mies elämääsi josta tosiaan tulet riippuvaisesksi tekee unelmista totta joista loet haaveillut pimeinä iltoina.Tunne on että tämä ihminen on jo astunut elämääsi.Pidä tuo vahvuus joka sinussa on pääset pitkälle elämässäsi.

• rokenrollia

oi kiitos.olin tosiaan vuosi sitten 2kuukautta aika huonossa kunnossa ja nyt toipuminen alkoi jo lokakuussa.nyt kaikkin okei,mutta olen tavannut jo tämän miehen kenestä tulin riippuvaiseksi,hän aika ääritapaus joka tekee minusta vahvasta epävarman.tiedosta energiani,karismaattisuuteni, mutta tosiaan tämä mies on kovin ottanut valtaansa osan minuudestani,mutta tämä on katkeran suloista,kaipausta,itkua,iloa ,lämpöä,vauh ja tuntuu toosi hurrjalta,miten syksyllä suhde etenisi? kiitos vastauksistanne,olen aika turhautunut miehen kovuudesta ja samalla rakkaudestaan huhhuhu.minä vahva muija olen sulaa vahaa ja pitäisi pitää se vahvuus,läheisrriippuvuuteni johtuu yksinäisyydestä.Joitakin naisia tuntuu häiritsevän suhteemme ,härkkivät,miten toimuia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      63
      5032
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2289
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2190
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2163
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1383
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1324
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      953
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      897
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      879
    Aihe