mies ,näetkö mulle asioista?

kuuoinaassa

Mitä sinä näet minulle,? Oman tien kulkija naiselle? Olen aina yksinäisyydestä kärsinyt,koska olen erilainen kun enin osa ja se saa tuntemaan että en saa seuraa ja rakkautta tarpeeksi.Tuntuu että suurin osa ihmisistä on liian erilaisia ja tykkää vaan omasta itsestään ja hauskan pidoista,itse haluan elää rauhaisaa ja selvää elämää.

6

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarer

eikö mulle näy oikeasti siis mitään? muille nähtävästi elämä tarjoaa näkemistä....

• näkeväinen

Liian suora ja selkeä kysymys jota kukaan ns näkijä ei keksi liirumia.Nämä ei näe mitään.

• Ota rennosti. Erilaisuus on asia, jota moni pelkää.

Sinulle tuli vahvat liekit/kipinät, et siis näytä olevan kovin kauaa enää yksinäinen. Mutta muista tarkistaa kolikon kääntöpuoli!

• ketääneilämmitä

Tulisijasi näen...- hyödyttömänä.

• Zonette

Raha näkyy tässä olevan tärkeä asia ja odotelet tietoa sihen littyvää saat sen mitä pyyditkin.Erakkona sinut nään ja jokin sairaus ja siihen lityvä toipuminen teki sen.Tulepa täällä elämä muutumaan tule mies elämääsi josta tosiaan tulet riippuvaisesksi tekee unelmista totta joista loet haaveillut pimeinä iltoina.Tunne on että tämä ihminen on jo astunut elämääsi.Pidä tuo vahvuus joka sinussa on pääset pitkälle elämässäsi.

• rokenrollia

oi kiitos.olin tosiaan vuosi sitten 2kuukautta aika huonossa kunnossa ja nyt toipuminen alkoi jo lokakuussa.nyt kaikkin okei,mutta olen tavannut jo tämän miehen kenestä tulin riippuvaiseksi,hän aika ääritapaus joka tekee minusta vahvasta epävarman.tiedosta energiani,karismaattisuuteni, mutta tosiaan tämä mies on kovin ottanut valtaansa osan minuudestani,mutta tämä on katkeran suloista,kaipausta,itkua,iloa ,lämpöä,vauh ja tuntuu toosi hurrjalta,miten syksyllä suhde etenisi? kiitos vastauksistanne,olen aika turhautunut miehen kovuudesta ja samalla rakkaudestaan huhhuhu.minä vahva muija olen sulaa vahaa ja pitäisi pitää se vahvuus,läheisrriippuvuuteni johtuu yksinäisyydestä.Joitakin naisia tuntuu häiritsevän suhteemme ,härkkivät,miten toimuia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2610
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2233
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2052
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1916
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1648
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1182
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1169
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1030
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1015
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      982
    Aihe