Mies parani autismista, ja nainen ALS-taudista!

dfsfdsdd

10

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halleluja

Kaikki Amerikkalaiset on jo vuonna 2013 parantuneet uuden mielenterveysraamatunpainoksensa myötä myös Aspergerista. Iloitkaamme sitä yhdessä! Sama onni odottaa myös muita maapallon asukkaita vuonna 2017 :) uuden terveysraamatunpainoksen myötä. Eli Assin ei tarvitse kohta enää surra ja Autismia purra.

• parantunut

Myös minä olen parantunut autismista. Kun sanon lekurille, että olen parantunut autismista. Hän tuijottaa minua kuin hullua ja sanoo ei autismista voi parantua. Se on krooninen tauti siksi olet eläkkeellä piste. Toinenkin lääkäri väittää samaa - mutta todellisuus on toisen näköinen. Onneksi on niitäkin, jotka kuuntelevat. Ja eräs täälläkin tuttu gradun tehnyt TH info kysyi minulta miten se tapahtui.
      mutta ei lipsuta aiheesta. Tässä raskauttavat todisteet:
      http://www.mmafighting.com/2016/6/16/11941778/at-age-33-john-howard-finally-freed-by-diagnosis-of-autism

• hyväartikkeli

Hyvä artikkeli, mutta siinä hän kylläkin vapautui saadessaan autismi diagnoosin,

• Downi

• MASM

Niin Hieno juttu todella - Autismi paransi MMA-taistelijan - joskus näinkin päin - Autismi teki kiusatusta ihmisen!

• bio-opiskelija

Komppaan! Pitäisi lääkäreiden kuunnella potilastaan, niin voisivat oppia paljon. Ei kuitenkaan ihme, etteivät näe parantuneita autisteja, koska harvalla on tarvetta konsultaation sitten kun ovat parantuneet. Mutta on tiedemiehiä, jotka ottavat asian vakavasti kuten mikrobiologit. Bakteerit on uskomattomia veijareita. Voivat kääntää historiankin ylösalaisin. Ensin oli suoli mikrobeineen ja vasta sitten aivot!
      https://www.sciencedaily.com/releases/2016/06/160616140723.htm

• Koulupudokas

Kuunelkaa hyvät gradun tehneet TH-kandit:
      Ennen aikaan oli hyvät tropit. Minut paransi autismista koivuniemen herra. Olen sen kuurin jälkeen ollut ihan normaali.

• Viholaispiiskalla

saunassa. Ja autismin oireet loppuivat siihen. Eikä ole palanneet.

• miesASnainen
    • Diagnoosi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      88
      10636
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      245
      4566
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      163
      3943
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      167
      3439
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      69
      3249
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      68
      3011
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2682
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      25
      2240
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      65
      1766
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      164
      1510
    Aihe