Olen ihmetellyt miten Renny on elähtänyt niin äkkiä, naama on kuin vanhalla papalla. Olen lukenut jostakin, että hän olisi sotkeutunut kokaiiniin! Onko siinä mitään perää? Itse olen seitsemän vuotta vanhempi kuin Renny mutta en kyllä näytä yhtä surkealta eivätkä kasvoni ole kuin kyntöpelto.
Kulahtanut Renny Harlin
4
1699
Vastaukset
- olet itse
väsyneen näköinen
vanhus rennyyn verraten ....
ei millään pahalla :)- P/S
No jospa sitä ei itse huomaa ;) Mutta totta puhuen jos vertaa Rennyä muutama vuosi sitten ja tänäpäivänä niin ero on todella suuri!
- Just just
olisi iskenyt se HIV vai miten se Lauri on mennyt niin surkean näköiseen kuntoon vai huumeetko ne noin kurtistaa miestä?
- KokoKola
Rennylta kysyttiin jossakin haastattelussa, että onko hän nähnyt Hollywoodissa käytettävän huumeita ?
Siihen hän vastasi ettei ole, ja että ei itse myöskään ole käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161