Tällainen tulee mieleen seuraavasta jutusta. Härskiys, röyhkeys, oman edun maksimointi. Eikä tämä ole kuin jäävuoren alareuna.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070619985425_uu.shtml
Suomalaiset? Epärehellisiä sikoja.
7
<50
Vastaukset
Jäävuoren alareuna???
- Tuulimyllyn.lämmittäjä
Totta. Kaupan epärehellisyyden taitaa voittaa vain rakennusteollisuus ja siihen liittyvät alat, mikäli poliitikkoja, pankkeja ja vakuutusyhtiöitä ei lasketa.
- eppu2
Taisi olla kyseessä pelkkä huolimattomuus.
Ei kai nyt kukaan niin pöljä ole, että luulee, ettei asiakas tuollaista uudesta erota.Niin tota noin,olen ostanut puhelimen uutena ja siel oli muistissa jo toisten numeroita, mut vahinkossa varmaan ,eihän kukaan nyt yrittäis älyttää asiakasta.
- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Niin tota noin,olen ostanut puhelimen uutena ja siel oli muistissa jo toisten numeroita, mut vahinkossa varmaan ,eihän kukaan nyt yrittäis älyttää asiakasta.
Kyllä on hölmö, joka yrittää, kai tuollaisen nyt huomaa, niinkuin Sinäkin huomasit.
Mainehan siinä äkkiä kaupalta menee.
- inhimillistä
Ettei vaan joku ole palauttanut uutena, nythän kaiken voi palauttaa nettimyynnissä, tuski nettikauppa availee kaikkia palauteettuja lähetyksiä.
- palauttaja
Oletko varma että suomalainen ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760