Tytöt vastatkaa!!!

Kusumustytöille

Tytöt vastatkaa rehellisesti että välitättekö te oikeasti poikien penisten pituuksista?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weeen

      Jos oikeesti jotakuta rakastaa niin sillä ei ole tytölle mitään väliä.

      Tosin poikkkeuksiakin löytyy

    • Väliäkösillä

      Muo ei kiinnosta pätkääkään, sillä noh...se on pojan oma "ongelma" onko se sen mielestä ns."pitkä,paksu,pieni"...jne. Tämmöinen on mun mielipide.

    • eivälii

      Jos ei ny ihan mikää 5cm prinssinakki oo ni ei oo välii

    • satatuhattatähteä

      Mikäli harrastaa seksiä suhteessa, niin eihän se hirveän kivaakaan ole jos tyttö ei tunne mitään sen aikana, jos pojalla on esim joku 5cm. Mutta en itse jättäisi sen asian takia todellakaan, eli eipä sillä väliä ole

    • Eisittunnumissöö

      On, varsinkin jos rinnat/perse on tärkeitä pojille, vaikka ne ovat vain ns asusteita (rinnat) ja penis on työkalu ja en haluu et mun poikaystäväl on joku 5cm muna...

    • kjjhgff

      Ei niinkään ole väliä. En kuitenkaan tahdo ketään jolla on alle 10cm, enkä semmoista jolla on housuissa kolme lahjetta.

    • 17vkolli

      eli 15cm olisi ihan jees? ja paksuus semmonen wc-paperihylsyn verran?

      • Standard

        Myyks ne sivut jo serlaaakin?


    • tylsääkunsataakokoajan

      Ihan ensinnäkin hygienia kuntoon! Pitää pestä kikkeli, jos vain mahdollisuus on, aina kun käy vessassa. Ja viimeistäänkin ennen kuin siirrytään sänkyyn intiimiin puuhiin... Sitten jos on esim. niin tiukka esinahka että lääkärin mielestä se pitäisi ympärileikata niin semmoiset jutut kannattais hoitaa ennen kuin alkaa seurustella.

      Varmaan suurin osa pojista haluaa että tyttöystävän rinnat on "tavalliset" tai kohtuullisen kookkaat muttei mitkään koripallon kokoiset kuiteskaan. Niin sama taitaa koskea tyttöjä että ois kiva jos poikaystävällä on tavallinen tai isonpuoleinen kikkeli mutta ei kyl sit tarvii todellakaan olla mikään 30 cm jättiläinen. Eihän mitään senttejä voi sanoa mutta ehkä 12 - 20 cm ois hyvä? Jostain muistelen lukeneeni että suurin osa kikkeleistä onkin tuolta väliltä.

      Ja tämä kokoasia tietysti tarkoittaa erektiokokoa. Lepotilassahan kikkeli saattaa olla tosiaan ihan pienen pieni mutta erektiossa kasvaa sitten ehkä paljonkin. Olikos tästä helpotusta ettei asia enää jää vaivaamaan sinua?

    • Tyttös

      Ei mitään väliä, se on ihan normaalia. :)

    • Syntikiertääkylää

      Kyllä välittää - olen kokenut.

    • Aiettäkukaseon

      En tiedä. Kiersin lambia ja mänttää sen ympäri paljon, muttei sekääön auttanut oikean koon savuttamiseksi. Ehkä siihen pulaan jeesaa hän.

    • dkfk

      olen poika mutta vastaan silti että ei tuo pituus ole tytöille niin tärkeää, koko palsuudelta on tärkeämpi, ja kaikista tärkein kyky käyttää tuota vehjettä! mutta jos joku sut haluaa niin en usko että jättää kalun koon takia

    • Tyttö98

      No ei nyt kauheesti, kuhan ei mikään ihan pieni oo. Ja toki iso penis on plussaa!

    • ellasucks

      mä tykkään kyrvistä tykkään imeä niitä ei oo välii koolla ella 19v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe