Myönnän että Habbo on täynnä ärsyttäviä kakaroita, mutta siellä on myös järkevämpää seuraakin jos osaa etsiä. Ne kakarat joista kaikki valittavat oleskelevat yleensä vaihtoloissa ja missareissa, joten jos niitä ei halua nähdä, niin ei mene sinne. Juttelemalla kaikille saa selville ketkä on kakaroita ja ketkä ei. Ja jos ei pidä Habbosta niin ei sitä tarvitse tulla tänne haukkumaan. Kamupyyntöjä ei tarvitse hyväksyä. Kamoja ei ole pakko ostaa. Ja jos tulee haukkumaan tänne Habboa, niin kannattaisi ensiksi käydä siellä, kun tuntuu että monet eivät ole edes käyneet siellä. Loppu.
Habbon puolesta
4
374
Vastaukset
- pahis
En usko että oot itekää 5 vuotta vanhempi ku pitää lopettaa tällänen viestiki ku mikäki satu "loppu"
- inomu
jos ei ymmärrä toisten huumoria niin ei voi mitään
- Juusto69
inomu kirjoitti:
jos ei ymmärrä toisten huumoria niin ei voi mitään
Mäkään en oikeen ymmärtäny sun läppääs tai no koko teksti oli jo sinäänsä aika läppä. Propsit happohotellille - menomesta - tottakai - varmasti
- puolueeton
Juusto69 kirjoitti:
Mäkään en oikeen ymmärtäny sun läppääs tai no koko teksti oli jo sinäänsä aika läppä. Propsit happohotellille - menomesta - tottakai - varmasti
Voi että mua kiinostaa teiän riitely! Käyn ite habbo hotellissa ja se on ihan kiva. Välilla tuntuu, että se bugi pesäke on ihan lannasta kaivettu.... Mulle on ihan sama!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550