Olen edelleen kiinni ex:ä. Tuntuu että en pääse hänestä irti ja edelleen toivon, että palaisimme yhteen vaikka hän jo on toisen kanssa. Olen masentunut ja itken paljon. Tuntuu että en jaksa enää. Minulla on ilmoituksia treffipalstoilla, mutta en löydä ketään. Minulla ei ole yhtään ystävää. Milloin elämäni muuttuu ja milloin löydän edes yhden ihmisen elämääni, mieluiten sen oikean, jonka kanssa voisin jakaa ilot ja surut?
Pyydän, auta, kiitos
3
<50
Vastaukset
- vaistot
Hei ystävä,olet liian paljon yksin ilman turvaverkkoa.suosittelen että soitat ammttiauttajalle ja menet purkamaan mieltä ja heillä on vaitiolovelvoite ja ammattilaisina varmana auttavat asiassa eteenpäin elämässä,ei kukaan toivu yksin.eroseminaarejakin on ,ota selvää ja mene sinne ,sieltä saatat löytää vertaistukea ja jopa ystäviä tai kumppanin.rakkaudella valon kulkija
- Zhau
Miksi etsiä uutta kun ei ole vielä irti päässyt entisestäkään, olisiko siinä jotain työstöä.. Odotatkohan nyt, että joku tulee ja korjaa elämäsi ? Ensin pitäisi osata olla yksin, välittää itsestään jotta järjestää elämänsä sellaiseksi, että on kiva olla ja nauttii elämästä, eikös. Ei ole ystäviä jos ystävyyssuhteita ei ylläpidä, itsestähän kaikki lähtee. Olisiko aika lopettaa itkut ja ryhtyä toimeen eli ottaa elämästä vastuu, siis muokata se sellaiseksi mitä itse haluat ? Ei ole yhtä ja ainoaa, on monia mahdollisuuksia :)
- lubi
Kauniita ehdotuksia,mutta yksinäisen on vaikeaa aloittaa uutta jos ei ole ketään tukemassa,läheisiä,ystäviä,tai edes yksi johon luottaa,kuten aloittaja kertoi.Ei ole yksin helppoa työstää,se täytyy käsitellä jonkun kanssa purkaen asiaa.Tämä vastauksesi on hyvin kliseistä johon saattaa tarttua kuka vaan että niska pystyyn ja reippaaksi! Ei ne rakkausasiat unohdu,aika vaan parantaa.Kerron kokemuksesta,onnekseni mulla oli kaveri,kenen kanssa aloin harrastaa eri asioita.Asia unohtuu ajan saatossa,aloit
a,oikeesti ala käydä jossain vertaistuki ryhmässä,mene kuuntelemaan hyvää musaa karaokebaariin,ole ja tarkkaile ympäristöä,laula ,se auttaa.Älä ota päihteitä se pahentaa.Voimia sulle aloitta,tiedän että se on rankkaa,mutta väitän että siitä selviää-aika paras parantaja,älä ryve asiassa,käy lenkillä,ole avoin ja tutstu kesässä uusiin ihmisiin,et menetä mitään vaan usko,että kaikilla on kipeitä juttuja ,mutta osa peittää ne taitavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080