juu
1. Mikä on sopiva uunin lämpötila "uunittamiseen" kun tuodaan ulkoa oksia tai muuta?
2. kuinka usein on hyvä vaihtaa kylpyhiekka?
3. syövätkö gerbiilit sinimailasseosta? http://www.petnetstore.fi/images/products/jyrsijan_herkku_sinimailasseos_nature_100g_freddy_prpage.jpg
kysymyksiä gerbiileistä
gerbilwar
3
85
Vastaukset
- Gerbu
Ensimmäiseen tiedän vastauksen, mutta muihin en. Eli mä oon ainakin pessyt lämpimällä vedellä oksat ja laittanut sanomalehden päälle kuivumaan. Mutta tosta uuni jutusta en tiedä.
- okdsyvlis
Ethän sinä sitten tiennyt vastausta. Peseminen ei riitä tuhoamaan oksista loisia, joten ne on aina uunitettava. 200 astetta 10-15min.
- pvtbs
kylpyhiekka on hyvä vaihtaa kun siellä alkaa olla kivasti pissaa ja kakkaa. toki papanoita voi sieltä nyppiä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954