Olen viemässä kaverin autoa Luxemburgiin ensi tai seuraavalla viikolla. Olisiko joku kiva nainen halukas lähtemään mukaan apukuljettajaksi? Ilmainen matka, safkat ja juomat :)
Autolla Eurooppaan
Ville-Tommi
5
58
Vastaukset
- kumpupilvi
Moi, minkä ikäinen apukuskin tulisi olla? Baltian vai Ruotsin kauttako meinaat ajella? Kuinka monta päivää meinasit ajella ja miten paluumatka?
- Ville-Tommi
Ruotsin kautta, n 500km/päivä eli n. kolme päivää, saatan sen jälkeen jäädä Luxiin muutamaksi päiväksi. Paluumatka lentäen.
Apukuskin musiikkimaku on tärkeämpi kuin ikä.- Muuten
Millainen musiikkimaku sitten pitäisi olla?
- Ville-Tommi
Iällä ei ole väliä, musiikkimaku on tärkeämpi, muttei sekään hirveän tärkeä :)
Rento asenne on ratkaisevampi.
- Ville-Tommi
Pieni tarkennus vielä, "apukuljettajalta" en vaadi ajokorttia :)
Riittä että on puhelias ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721