Miten helppoa on löytää pääkaupunkiseudun ulkopuolelta työpaikkaa jos olet gay? Pienemmät paikkakunnat ja firmat, IT-ala. Ideoita?
Työpaikka gay-miehelle tai -naiselle
8
1138
Vastaukset
- k.rosberg
Sellainen pikkufirma nimeltään Ambientia. Omistajista/johtajista löytyy gay ja bi. Kaikki työntekijät ei tunnu olevan erityisen onnellisia siellä, enkä tiedä onko itse työkään kovin mielekästä. Mutta ainakin tampere ja turku ja hämeenlinna löytyy 200km säteellä stadista.
- K.rosberg
Työpaikkoja on ollut auki enemmänkin, nyt ei niin montaa http://www.ambientia.fi/fi/yksi-suomen-parhaista-tyopaikoista
- Neeger1
Ei kai siellä sentään julkihomoja ole? Kaappihomoja on jokapaikassa.
- tissitissi
Haha, loistavaa.... Kyllä nyt Ambientia rekrytoi varmasti monta homoa lisää.
- KalleLaurinen
Mikä on ollut syynä tälle keskustelulle: http://keskustelu.suomi24.fi/t/11899114/ambientia
Mitä kaikkea "erikoista" tässä paikassa on? - COOofX
Toimitusjohtajaa pidetään omituisena. Useissa yhteyksissä olen kuunnellut kun muut alalla vaikuttavat naureskelevat selän takana. Julkisuudessa yrityksellä tuntuisi menevän hyvin.
- VolvoMKnen
En voi suositella muille kuin masokisteille.
Hyvä kysymys, toivottavasti helppoa. Näin heterona mietin että missä se gay juttu tulee esiin? Tosin en ole tämän toimiston puheliaimpia ja keskustelut ovat turhan monesti vai töitä koskevia. Mutta hyvin harvan puolison nimen tai sukupuolen tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988